Quickreply WhatsApp discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een tweak voor het snel antwoorden van een whatsapp bericht in de lockscreen? Vergelijkend met de quickreply van BiteSMS, alleen dan voor what's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Quickreply WhatsApp
Bestaat er een tweak voor het snel antwoorden van een whatsapp bericht in de lockscreen? Vergelijkend met de quickreply van BiteSMS, alleen dan voor what's app dus.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nog niet volgens mij, jammer genoeg
|
|
|||
|
|||
Notiflock via Cydia en dan in instellingen- berichtgeving in je lijst : in berichtencentrum alles aanvinken wat je daarin wil hebben dus ook: WhatsApp. Als je dan een bericht krijgt en een slide over die melding maakt ga je direct naar WhatsApp.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou het niet fijn zijn om te kunnen antwoorden zonder whatsapp eerst te moeten openen? Ik bijvoorbeeld moet dan ook nog eerst mijn code invoeren en Whatsapp start niet geweldig snel op. |
|
||||
|
||||
Klopt, zoals ik al zei; het zou ideaal zijn als het vergelijkbaar is al BiteSMS:
http://www.themacmob.com/wp-content/...e-fw3-qr-1.jpg Dan verlaat je dus niet je lockscreen als je een bericht krijgt, en kun je dus binnen de lockscreen direct antwoorden. (en een aantal andere opties uitvoeren). Quickreply voor Whatsapp is al een tijdje een gevraagde tweak. Ik was benieuwd of daar verandering is ingekomen, tevergeefs zo te horen. |
|
|||
|
|||
Zou wel echt relax zijn ja...
|
|
||||
|
||||
BiteSMS heeft een nieuw uiterlijk (iOS 5 stijl, net als het Twitter compose schermpje dus).
Maar ja.. Kijk er ook naar uit. |
|
|||
|
|||
Is het geen idee om een feature request bij BiteSMS neer te leggen?
Misschien kan het worden geïntegreerd binnen BiteSMS, zodat BiteSMS je primaire appluicatie zal worden voor SMS en WhatsApp! |
|
||||
|
||||
Hebben ze al eerder afgewezen. WhatsApp is een concurrent van hun Bite-netwerk.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whatsapp (HELP!) | blvdl | iPhone Apps | 1 | 21-10-11 20:46 |
kokkie44 | iPhone Apps | 10 | 05-08-11 20:56 | |
WhatsApp down.? | Cogy | iPhone Apps | 4 | 03-08-10 01:10 |
|
|