//

Focaldesign theme

Focaldesign theme discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn eerste poging tot een Summerboard skin. Jammer voor de geïnteresseerden maar ik heb enkel de iconen die ik relatief veel nodig heb aangepast voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-04-08, 14:26
Focaldesign Focaldesign is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard Focaldesign theme

Mijn eerste poging tot een Summerboard skin.


Jammer voor de geïnteresseerden maar ik heb enkel de iconen die ik relatief veel nodig heb aangepast voor mijn eerste scherm. De andere 2 schermen behouden de gewone iconen...

Indien geïnteresseerd kan ik wel de Photoshop-file eens online zetten zodat jullie er zelf gemakkelijk kunnen bijmaken.

Ik ben ook nog op zoek naar de juiste benaming van Badge.png (rode bolletje bij bvb mail) want met iFoneGuide Nederlandse versie veranderden sommige benamingen (Calendar.png werd bvb Agenda.png etc.)




Unlock-screen uiteraard




Summerboard 1
Agenda, ToDoList2, Contacten, Klok
Rekenmachine, Notities, iPod, Safari

Dock: Telefoon, Tekst, Mail




Summerboard 2
Foto's, Maps, Sketch, Weer
Patience, Labyrinth, iPhysics, Pool
ShoppingList, Camera, Convertor, YouTube



Op Summerboard 3 staan dan Instellingen, Installer, BossPrefs, iTunes etc.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-08, 16:41
DaveyY DaveyY is offline
• iOS 2.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 228
Standaard

Nog te weinig icoontjes voor mij.. wel mooi gedaan
  #3  
Oud 16-04-08, 16:43
Focaldesign Focaldesign is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard

Thx,

ja zoals ik al zei, ik hou niet van teveel icoontjes op m'n scherm. Vandaar enkel de meest nodige vooraan. De rest is minder belangrijk voor mij
  #4  
Oud 28-04-08, 15:17
bafke85 bafke85 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 39
Standaard

[quote=Focaldesign;99374]Mijn eerste poging tot een Summerboard skin.


Jammer voor de geïnteresseerden maar ik heb enkel de iconen die ik relatief veel nodig heb aangepast voor mijn eerste scherm. De andere 2 schermen behouden de gewone iconen...

Indien geïnteresseerd kan ik wel de Photoshop-file eens online zetten zodat jullie er zelf gemakkelijk kunnen bijmaken.

Ik ben ook nog op zoek naar de juiste benaming van Badge.png (rode bolletje bij bvb mail) want met iFoneGuide Nederlandse versie veranderden sommige benamingen (Calendar.png werd bvb Agenda.png etc.)



Weet je in welke map de orginele Badge.png staat?
Ben gister ook aant customizen geweest maar heb nu geen bolletjes meer. Heb al wel nieuwe van internet maar weet niet in welke map ik ze moet zetten.. heb jij een idee??
  #5  
Oud 28-04-08, 15:42
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bafke85 Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Focaldesign Bekijk bericht
Mijn eerste poging tot een Summerboard skin.


Jammer voor de geïnteresseerden maar ik heb enkel de iconen die ik relatief veel nodig heb aangepast voor mijn eerste scherm. De andere 2 schermen behouden de gewone iconen...

Indien geïnteresseerd kan ik wel de Photoshop-file eens online zetten zodat jullie er zelf gemakkelijk kunnen bijmaken.

Ik ben ook nog op zoek naar de juiste benaming van Badge.png (rode bolletje bij bvb mail) want met iFoneGuide Nederlandse versie veranderden sommige benamingen (Calendar.png werd bvb Agenda.png etc.)


Weet je in welke map de orginele Badge.png staat?
Ben gister ook aant customizen geweest maar heb nu geen bolletjes meer. Heb al wel nieuwe van internet maar weet niet in welke map ik ze moet zetten.. heb jij een idee??
How do you change the unread mail badge? - ModMyiFone.com | iPhone forums, iPhone hacks, iPhone unlock
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
vuitton theme siesken Jailbreak apps en thema's 3 30-10-08 02:08
Theme builder tukker Jailbreak apps en thema's 9 23-06-08 13:27
Bleu Theme (mijn theme) Tieme Jailbreak apps en thema's 1 21-05-08 21:24
Theme's op 1.1.3 SuperDutch Jailbreak apps en thema's 12 21-03-08 21:59
theme in the theme...? purse-o-nality Jailbreak apps en thema's 5 08-02-08 00:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:04.