iSiM nummers verwijderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) All, Ik heb wel gezocht op forum maar helaas.... Ik heb al m`n nummers mbv iSiM overgezet naar Iphone(114), maar heb een vraagie.. Hoe is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iSiM nummers verwijderen
All,
Ik heb wel gezocht op forum maar helaas.... Ik heb al m`n nummers mbv iSiM overgezet naar Iphone(114), maar heb een vraagie.. Hoe is het mogelijk om al de gegevens die ik heb overgezet naar m`n Iphone om in 1x te deleten, kan dit, hoe? Alvast bedankt. Laatst gewijzigd door mahonie007; 28-04-08 om 13:31. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand nog hier een antwoord op?
|
|
||||
|
||||
Als ik je goed begrijp wil je, na eerst alle contacten mbv iSim naar je iPhone te hebben gekopieerd, ze nu van je iPhone verwijderen?
Maak dan in Outlook een extra map Contactpersonen aan -leeg. Selecteer die lege map om te syncen in iTunes en dat moet het doen.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Dubbele nummers verwijderen | Doblie | Muziek, foto & video | 22 | 25-12-10 16:52 |
Windows: Tussenpauze nummers verwijderen | sjengetjuh | iTunes | 5 | 30-10-09 19:00 |
isim | Smittie | Archief | 1 | 03-04-08 14:02 |
|
|