Dubbele nummers verwijderen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey guys, Ik heb in iTunes per ongeluk paar keer dezelfde map toegevoegd, of het waren gewoon dezelfde liedjes. Er staan van elk liedje ongeveer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dubbele muzieknummers in iTunes
Hey guys,
Ik heb in iTunes per ongeluk paar keer dezelfde map toegevoegd, of het waren gewoon dezelfde liedjes. Er staan van elk liedje ongeveer 3x dezelfde in. Hoe kan ik die makkelijk verwijderen, zodat ik overal nog maar 1 van heb? Is er een functie in iTunes die dubbele liedjes in iTunes automatisch verwijderd? Groet, Doblie.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wijzig -> toon dubbele nummers
dan moet je ze handmatig verwijderen |
|
|||
|
|||
Stom dat er geen automatische functie inzit. Ik heb nl hetzelfde, zijn er echt te veel om handmatig te verwijderen!
|
|
||||
|
||||
//Dacht eerst dat het om telefoonnummers ging. Daarom even de titel aangepast.
|
||||
|
||||
Voor mac is er een script om dubbele nummers te deleten, vooor windows weet ik niet.
Misschien even googelen? http://dougscripts.com/itunes/script...moveduplicates |
|
||||
|
||||
Ik moet dan 500 muzieknummers handmatig verwijderen. :s
Laatst gewijzigd door Doblie; 18-09-08 om 16:41. |
|
||||
|
||||
gevonden op een ander forum:
Heb je deze via een foute aktie per ongeluk toegevoegd aan je bieb? Je kunt dan een selectie maken op basis van de 'datum toegevoegd' en vervolgens deze selectie verwijderen. Je zal zelf een keuze moeten maken welke van de dubbele nummers je wilt houden in het geval het om 'gewone' dubbele gaat. Wees wel voorzichtig! met weggooien... Misschien ben je er iets mee? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Na het klikken van "archief>toon dubbele" (op de mac althans) krijg je in het iTunes scherm alle items te zien die er dubbel in staan.
Tip: selecteer even op bijv. titel, dan zie je onder elkaar de dubbele nummers. Soms zijn titels hetzelfde, maar is het nummer afkomstig van een ander album (bijv. een studio-opname of een life-registratie). let daar even op zou ik zeggen. De dubbele nummers moeten richting prullenbak, anders blijven ze alsnog in de map iTunes staan. Als je klaar bent, zie je onderin dat venster een knop "toon alles", even klikken en je ziet alle nummers weer. Tenslotte even de prullenbak legen en klaar is Kees. |
|
|||
|
|||
Dubbele nummers verwijderen
Hallo,
Ik download vaak albums, nu heb ik het probleem dat in sommige albums al nummers zitten die ik al heb. Dus mijn vraag, is er een optie in Itunes dat hij de nummers die er al in staan niet verdubbeld. Of een optie dat je dubbele nummers uit je bibliotheek kan verwijderen? Met vriendelijke groet, Duprezz |
|
|||
|
|||
Beste Duprezz,
ja die optie heeft iTunes, als je bij ´Bestand´ naar ´dubbele weergeven´ gaat zie je al je dubbele nummers. Zou een forumlid die dit leest ook bij mij topic even een antwoord kunnen achter laten? |
|
|||
|
|||
Dan moet je alleen wel handmatig de dubbele nummers verwijderen -_-
|
|
|||
|
|||
Zoveel kunnen er dat nu toch ook niet zijn? en ik denk dat het soms beter is iets handmatig te doen. stel je voor de itunes per ongeluk verkeerde nummers verwijdert.?.
|
|
|||
|
|||
Hier heb ik wat aan!
Thanx voor de tip! |
|
|||
|
|||
Dubbele muziek
Is er ook een app om dubbele muziek van je iPod of iPhone te halen?
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Muziek
Nee, maar wel er is wel een optie in iTunes. Ga naar File -> Display duplicates. Wanneer je daarna synchroniseert zouden alle dubbele nummers moeten verdwenen zijn. Laatst gewijzigd door WDS001; 16-11-10 om 18:17. |
|
|||
|
|||
Waarmee zou ik dan moeten synchroniseren ??
|
|
||||
|
||||
Waarmee kan je je iPhone zoal synchroniseren? Euhm.. volgens mij was het iTunes
|
|
|||
|
|||
Jaa maaar dan heb ik de dubbele toch nog in mijn bibliotheek
|
|
||||
|
||||
Niet als je eerst de dubbele nummers opspoort en vervolgens verwijdert.
|
Labels |
itunes, liedjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Dubbele beltonen verwijderen | Kate66 | iTunes | 0 | 28-02-10 19:08 |
Windows: Tussenpauze nummers verwijderen | sjengetjuh | iTunes | 5 | 30-10-09 19:00 |
dubbele items verwijderen na foute sync | B45 | iTunes | 0 | 30-06-09 23:52 |
Muziek: dubbele nummers in album iphone | erwindelange | Muziek, foto & video | 2 | 26-10-08 16:00 |
iSiM nummers verwijderen | mahonie007 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 28-04-08 08:57 |
|
|