//

Dubbele beltonen verwijderen

Dubbele beltonen verwijderen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds vorige week ben ik in het bezit van een iphone. Nu heb ik wat beltonen via de Itunes store gekocht. Telkens als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-02-10, 18:08
Kate66 Kate66 is offline
• iOS 3.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard Dubbele beltonen verwijderen

Hallo allemaal,

Sinds vorige week ben ik in het bezit van een iphone. Nu heb ik wat beltonen via de Itunes store gekocht. Telkens als ik mijn iphone aansluit op mijn laptop en mijn Itunes aanzet kunnen de beltonen niet worden afgespeeld op mijn Iphone. Ze staan wel in mijn Iphone bij de beltonen aangeschaft.
Ze doen het pas als ik weer een nieuwe beltoon koop via de Itunes store. Daardoor heb ik ook een 1 dubbele beltoon erin staan, die ik niet verwijderd krijg.

Wie oh wie heeft hiervoor de oplossing? Het kan toch niet zo zijn dat als ik synchroniseer met Itunes dat ik dan weer iets nieuws in de Store moet kopen? Tevens blijft Itunes de melding geven over dat mijn laptop niet gemachtigd zou zijn, maar dat hij zeker wel.

Alvast bedankt!

Gr. Kate

Laatst gewijzigd door Kate66; 28-02-10 om 18:42.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Dubbele nummers verwijderen Doblie Muziek, foto & video 22 25-12-10 15:52
Beltonen timovanaagten iPhone algemeen 4 20-10-10 03:14
dubbele items verwijderen na foute sync B45 iTunes 0 30-06-09 22:52
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders Robbert1965 iTunes 15 26-06-09 17:41
Beltonen iTommie Ringtones en Wallpapers 7 20-07-08 21:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:49.