Problemen met afspelen ongeslecteerde nummers in Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb problemen met het afspelen van nummers die ik niet heb geselecteerd. ik selecteer nummers voor de synchronisatie met mn Ipod touch en Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met afspelen ongeslecteerde nummers in Itunes
Ik heb problemen met het afspelen van nummers die ik niet heb geselecteerd.
ik selecteer nummers voor de synchronisatie met mn Ipod touch en Iphone omdat ik mn 80 GB muziek collectie er niet op kan krijgen XD. Het probleem is dat als ik dan een niet-geselecteerd nummer afspeel in Itunes dat hij als het nummer is afgelopen niet overschakelt naar het volgende nummer, itunes stopt met afspelen en in het afspeelbalkje verschijnt dan het apple logo. wat kan ik hier aan doen? wat is echt heel iritant groetjes BrendanoZ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
waarom stopt itunes met afspelen na een paar nummers?
|
Labels |
afspelen, itunes, muziek, ongeslecteerde |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Probleem met iTunes nummers spelen niet meer op volgorde | maurice1991 | iTunes | 0 | 26-08-10 23:49 |
Muziek: Problemen bij afspelen muziek | boerkoekoek | Muziek, foto & video | 2 | 18-08-10 15:26 |
Problemen video afspelen IPhone 3GS | Huub82 | Muziek, foto & video | 13 | 20-02-10 13:54 |
gratis iTunes-nummers om een itunes account aan te maken | koi | Archief | 2 | 30-11-08 16:16 |
|
|