eigen siri commando's discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Volgens een toturial kan je eigen commando's in een bestand (/Library/AssistantExtensions/AIML) aanpassen zodat SIRI een zelf gemaakt antwoord geeft. Ik heb dat geprobeerd en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
eigen siri commando's
Hallo,
Volgens een toturial kan je eigen commando's in een bestand (/Library/AssistantExtensions/AIML) aanpassen zodat SIRI een zelf gemaakt antwoord geeft. Ik heb dat geprobeerd en zie in dat bestand ook allemaal vragen en antwoorden staan bv: <category><pattern>DO YOU PLAY BASKETBALL</pattern><template>No I don't have the coordination for hoops.</template></category> Het dikgedrukte is de vraag, andere het antwoord wat Siri zou moeten geven maar het rare is, als ik die vraag aan Siri stel, komt ie helemaal niet met dat antwoord. Ook niet bij de standaard vragen. Als ik bijvoorbeeld vraag DO YOU PLAY BASKETBALL? Dan krijg ik als antwoord Sorry, i couldn't find 'basketball' in your music. (Het ligt niet aan mijn stem, siri herkent alles goed). Op deze manier kan ik dus ook niet commando's aanpassen. Weet iemand hier meer van? Volgens mij heb ik alle andere (buiten AssistantExtensions uiteraard) siri "tweaks" verwijderd in Cydia. Ben bennieuwd Laatst gewijzigd door stefaaaan; 07-03-12 om 23:31. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kijk eens in de amerikaanse fora, aangezien die taal wel ondersteund word, is men er daar mee mee bezig.
|
|||
|
|||
Laat maar, je moet eerst schijnbaar: "Let's chat" zeggen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|