Weathericon werkt niet op mijn iPhone 4S discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, misschien hier iemand die me kan helpen, gewoon omdat ik het irritant vind. Ik heb voor mijn bedrijf een aantal iPhone 4 en 4s ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weathericon werkt niet op mijn iPhone 4S
Hallo,
misschien hier iemand die me kan helpen, gewoon omdat ik het irritant vind. Ik heb voor mijn bedrijf een aantal iPhone 4 en 4s , nu kan ik bij al die telefoons het weer icoontje in de statusbalk plaatsen maar krijg dat bij mijzelf (4s) niet voor elkaar. Ik heb mijn tel uiteraard gejailbreakt en alle leuke snufjes er op gezet en ik denk dat er iets is wat deze instelling blockt (winterboard, lockinfo, barrel of zoiets) maar ik kan het niet vinden. Weathericon gewist en opnieuw geinstalleerd uit verschillende repo's en er een uur of 5 aan gespendeerd maar nog steeds niets. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
volgens mij moet je code zelf invulen bij advanced bij weathericon, ik kreeg em niet aan de praat op me 4
|
|
||||
|
||||
Ik vrees dat we zullen moeten wachten en hopen op een update
|
|||
|
|||
Hier geen probleem.
|
|
|||
|
|||
@scooter je moet je eigen weather code invoeren, voor mij in deventer is dit NLXX0037 dan doet hij het wel
|
|
|||
|
|||
en waar ga je dit invullen?
|
|
|||
|
|||
Download bijvoorbeeld de app Celsius en koppel WeatherIcon aan Celcius.
|
|
|||
|
|||
Op mijn 4s werkt ie ook niet.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook een 4S en heb geen enkele aanpassing moeten doorvoeren, enkel 'Statusbar Icon' moeten aanvinken... Hij koos automatisch de locatie van - denk ik - de weerapplicatie.
|
||||
|
||||
Sinds kort doet WeatherIcon ook bij mij moeilijk. Nu staat er permanent dagenlang 0 graden en regenachtig. Bijwerken doet-ie niet, wijzigen ook niet. Dit gebeurt ook niet als ik in de Weer-app een stad instel (ik heb 'm op lokaal staan).
Ik wil 'm niet handmatig instellen, want ik wil dat WeatherIcon telkens mijn nieuwe locatie-temperatuur weergeeft. Of heb ik het mis en kon dit nooit? |
|
|||
|
|||
Wat is de landcode van Groningen dan
|
|
||||
|
||||
Bleek dus dat "lokaal weer" inderdaad niet ondersteund werd :'D
Maar nu wel na een update. Groningen: NLXX0009 |
|
|||
|
|||
Is Utrecht NLXX0018?
|
|
||||
|
||||
Ja.
Gewoon deze website gebruiken en de adresbalk aflezen: National and Local Weather Forecast, Hurricane, Radar and Report |
|
|||
|
|||
Ik heb van de telefoon afgehaalt hij werkt helemaal niet goed
Hij geeft 5 graden en zoning |
|
||||
|
||||
Maar wat is daar niet goed aan?
In Amsterdam is het nu 4 graden en zonnig met lichte bewolking. De rest van Nederland ligt ook niet zover weg dus dat klopt allemaal gewoon hoor (anders moet je een klacht naar Yahoo! sturen ) |
|
|||
|
|||
Conslusie: op de 4s doet ie het niet!
|
|
||||
|
||||
Maar waarom niet gewoon de Weer-app gebruiken in plaats van een custom locatie?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Mijn iphone werkt niet | PieterMo | Jailbreak | 10 | 09-06-11 21:56 |
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... | glow | iTunes | 9 | 01-02-10 10:40 |
Hardware: De GPS en mijn iphone 3G werkt niet goed | erikroeier | iPhone Navigatie | 13 | 06-07-09 20:58 |
Mijn mobistar iphone 3G 3G werkt niet | Raven | Orange | 56 | 28-01-09 17:19 |
Mijn iPhone werkt niet meer, HELP AUB!!! | DHCN | Unlock [archief] | 1 | 05-02-08 18:46 |
|
|