Mijn mobistar iphone 3G 3G werkt niet discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) goedendag ik heb mij de 12de de nieuwe iphone 3G gekocht bij mobistar(ben zelf van belgie) alleen ik krijg mijn 3g niet aan werken ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn mobistar iphone 3G 3G werkt niet
goedendag ik heb mij de 12de de nieuwe iphone 3G gekocht bij mobistar(ben zelf van belgie) alleen ik krijg mijn 3g niet aan werken ik heb bijna nooit het icoontje van 3g van boven staan en als ik dan naar een locatie ga waar ik het wel heb kan ik niks krijg geen internet kan geen mails ontvangen en ... dus geen verbinding
weet iemand als je iets moet activeren bij mobistar ? of als ik iets moet instellen ? kan iemand me helpen aub? vriendelijke groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat je je iPhone al aan iTunes 'gehangen' hebt?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoi, bij mij staat daar iphone.mobistar.
maar ik krijg geen mail binnen van telenet. heb bij inkomende : in.telenet.be ook login en paswoord heb bij uit : uit.telenet.be ook login en paswoord als hij gaat zoeken krijg ik altijd melding met SSL kan niks ontvangen van mail en versturen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
/: heb deze ook verplaatst naar Mobistar |
|
|||
|
|||
he macfreaker
heb juist nog is geprobeerd. bij inkomendepost : in.telenet.be en login van telenet en paswoord telenet gezet bij uitgaande post : smtp.telenet.be en login en paswoord van telenet. dit heb ik onder POP gedaan als ie dan POP accountsgegevens gaat controleren krijg ik ander scherm met de melding : Geen verbinding via SSL met de vraag wilt u account zonder SSL activeren ?? dit alles doe ik hier thuis met verbinding op mijn draadloos internet verbinding. kan je mij hierbij verder helpen met dit probleem?? al uren mee bezig en wil maar niet lukken en bij telenet zeggen ze dat ze het niet ondersteunen en mobistar helpdesk stuurt me naar telenet. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kan toch niet verschillend zijn van software.Ik heb nu natuurlijk geen 3G zodat ik het niet kan zien. Misschien volgende week. |
|
||||
|
||||
Volgens mij moet de instelling zijn: internet.mobistar.be zonder gebruikersnaam en zonder wachtwoord. Succes!
|
||||
|
||||
Citaat:
Ross Barkman's GPRS Info Page |
|
|||
|
|||
wat heb je bij uitgaande post staan ??
heb telenet hier en als ik daar uit.telenet.be en mijn login en paswoord in geef gaat het niet altijd melding van SSL gebruiken JA of NEE en na de twee keuze te hebben geprobeert werkt het niet; zelfs niet op mijn Wi-Fi thuis of op 3G |
|
||||
|
||||
Ik gebruik een xchange server en al mijn mails (in/uit) worden gepusht via die server.
Is heel gemakkelijk en snel ook via gprs (heb nog geen 3G) |
|
|||
|
|||
heb juist met internet.mobistar.be voor de uitgaande post geprobeert werkt niet.
krijg altijd scherm : Geen verbinding via SSL weet iemand de smpt server van mobistar voor 3G toestel ?? Laatst gewijzigd door macfreaker; 20-07-08 om 14:00. |
|
|||
|
|||
weet je ik heb dat mobiel netwerk op het begin gehad maar ik heb gisteren een herstel uitgevoerd met mijn iphone en nu heb ik dat er niet meer staan
|
|
|||
|
|||
heb nu bij APN: iphone.mobistar staan.
bij gebruikersnaam en wachtwoord staat niets achter. toch wil het niet lukken |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
juist geprobeerd gaat ook niet.
denk als ik dinsdag alles maar mee na een mobistar shop ga nemen. krijg altijd geen SSL verbinding. krijg zelfs geen mail binnen ook niet. |
|
|||
|
|||
ik heb net mijn iphone geupdate naar fw 2.0, en nu kan ik nergens meer mijn edge gegevens instellen... ik heb dus hetzelfde probleem als raven...
alleen heb ik geen iphone 3G maar eentje van de eerste nog hoop dat iemand me hier kan helpen |
|
||||
|
||||
Zoals in de screenshot van mij te zien is heb je dit niet ?
Mag ik vragen bij welke provider je een abo hebt ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... | glow | iTunes | 9 | 01-02-10 10:40 |
Autolader van Mobistar werkt niet | nico_van_wijk | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 05-01-10 22:40 |
edge werkt niet met mobistar | thewitten | Orange | 8 | 14-03-09 01:21 |
Mijn iPhone werkt niet meer, HELP AUB!!! | DHCN | Unlock [archief] | 1 | 05-02-08 18:46 |
mobistar werkt niet bij mij op turbosim | piedp | Archief | 2 | 02-01-08 22:57 |
|
|