wifi login bij mobistar discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) mannen, ik heb iphone3g vant werk. We hebben ons kunnen inschrijven op abbo van 30euro. Deze week heb ik sms gekregen van mobistar met een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi login bij mobistar
mannen,
ik heb iphone3g vant werk. We hebben ons kunnen inschrijven op abbo van 30euro. Deze week heb ik sms gekregen van mobistar met een Wi-Fi-login en een Wi-Fi-paswoord. Ik heb geprobeerd dit te activeren en in te stellen als netwerk maar krijg steeds de melding dat het netwerk niet bestaat. Ik ben ten einde raad wat betreft de Wi-Fi. Kan er mij iemand meer vertellen wat ik er moet mee doen, want ik heb klantendienst van M* gecontacteerd maar wat ik daar als antwoord kreeg, gaat ook langs geen kanten. Ik hoop dat er mij echt iemand kan helpen ? groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wi-Fi van Mobistar? Bedoel je niet 3G?
|
|||
|
|||
neenee destiny,
geen 3g, ik heb een Wi-Filogin + paswoord ontvangen van M*. Van de dienst 1980, blijkbaar. Maar hoe in te stellen, dat is nu de grote vraag. |
|
||||
|
||||
Is dat niet voor de telenet hotspots?
Dan kan je inloggen met de login en paswoord dat je ontvangen hebt. Dat moet je niet in je iphone instellen. |
|
|||
|
|||
Je moet eerst in het bereik van een Wi-Fi hotspot (telenet/Accor) zijn en dan pas kun je je gegevens inbrengen in het Wi-Fi vak van je iPhone. Normaal jou je dan een verbinding kunnen krijgen die dan geldt voor alle telenethotspots. Hopelijk lukt het je wel op deze manier.
Groetjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Reservering over bij Mobistar??? | tbeumer@ | Orange | 27 | 29-07-10 22:36 |
sms instellingen bij mobistar | ardanwen | Orange | 1 | 14-01-09 22:08 |
Prijsdaling bij mobistar? | drease | Archief | 9 | 01-08-08 16:07 |
|
|