Nederlandse uitvoering Damino Theme discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Hey SoundForge, zou je even zo vriendelijk willen zijn om een icoon te maken als volgt: TELEFOON .. BELLEN maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bomans, Heb het Telefoon.png Icon wat aangepast. Heb twee versies gemaakt. De eerste (Telefoon Damino Regular.png) is bestemd voor het reguliere Damino Theme. De tweede (Telefoon SF's WTT.png) is bestemd voor het door mijn gemaakte SoundForge's White Tiger Theme. Hopende je hiermede van dienst te zijn geweest. Greetz, SoundForge Laatst gewijzigd door SoundForge; 20-04-08 om 16:50. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de moeite!
|
|
||||
|
||||
Heb een nieuwe dock gemaakt. Speciaal om je agenda/calendar stand alone aan de linkerzijde te plaatsen.
Hoop dat ie jullie bevalt! Greetz, SoundForge EDIT | Dock iets aangepast. Zowel met wit agenda vlak als met transparant agenda vlak bijgevoegd! Laatst gewijzigd door SoundForge; 28-04-08 om 13:22. |
|
|||
|
|||
hoi
zou je ook de andere theme van damino kunnen aanpassen in het nederlands alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
hoi
mijn weer en agenda en fotos willen niet mee veranderen ik heb ze al geprobeerd om anders te noemen maar niks werkt enig idee?
|
|
||||
|
||||
voor weer moet je de weather icon fix installeren
Voor foto's moet je het icoon in de folder zelf gaan veranderen. te vinden in applications -> mobileslideshow. Daar moet je photo-icon veranderen met het jouwe. Agende weet ik niet direct, zoek is op het forum. (waar trouwens voorgaande ook allemaal te vinden is!) |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
16 VS 32 GB uitvoering | kokontsc | Archief | 1 | 02-10-09 16:00 |
Uitvoering | b0z4 | Archief | 1 | 01-05-08 08:37 |
Volgend jaar toch een 3G-uitvoering? | Roel | Archief | 9 | 19-09-07 22:34 |
|
|