installer wil niet updaten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, ik heb sinds kort een probleem met installer. Hij geeft nu aan dat er 6 updates beschikbaar zijn maar zodra ik deze wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
installer wil niet updaten
Hallo mensen, ik heb sinds kort een probleem met installer. Hij geeft nu aan dat er 6 updates beschikbaar zijn maar zodra ik deze wil laten updaten geeft hij een connectie error aan. Ik heb mijn que al leeggemaakt en proggie's verwijderd zodat mijn schijf iig niet vol stond , maar nog wil het niet helpen? ook kan ik dus geen nieuwe proggie's installeren.
Wat zou dit kunnen zijn?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoii, ik had hetzelfde probleem, maar toen heb ik Term-Vt100 verwijderd n toen werkte installer weer compleet naar behoren!
|
|
||||
|
||||
zoek functie gebruiken, is al meerdere keren beschreven hier.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes wil niet updaten naar 4.3.3 | triple--x | iTunes | 1 | 16-05-11 15:16 |
iPhone 4 wil niet updaten en/of herstellen | Jeroen1991 | iPhone algemeen | 1 | 12-08-10 01:30 |
iPhone: jailbreak uitgevoerd cydia wil niet updaten? | Erhan | Jailbreak | 7 | 25-06-09 17:51 |
Windows: iTunes wil niet meer updaten. | Chane | iTunes | 3 | 12-12-08 13:15 |
|
|