RDesktop discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb laatst de app RDesktop gedownload by Cydia alleen toen ik terug ging naar springboard zag ik geen nieuw app staan is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
RDesktop
Hallo allemaal,
ik heb laatst de app RDesktop gedownload by Cydia alleen toen ik terug ging naar springboard zag ik geen nieuw app staan is het iemand anders wel gelukt? Of weet iemand hoe het kan? Gz revliz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
t kan zijn dat het geen app is, maar een onderdeel van het subsystem voor uitbreiding commands of andere.
|
||||
|
||||
kan zijn maar lijkt me niet, je kan er mee je windows desktop besturen dus het lijkt mij wel dat je een app of zo moet openen.
|
|
||||
|
||||
desktop besturen via commands? kun je beter VNsea gebruiken, deze werkt zalig.
Krijg je je desktop op je iphone te zien, toetscombinaties en muis, totale controle of je pc en je kunt zien wat de persoon op de moment aant doen of bekijken is |
|
||||
|
||||
oke tnx, ff proberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|