Wheel scroll springboard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede tweakers. Ik heb een idee voor een tweak, heb heel veel gezocht of deze tweak al bestond maar helaas geen succes. Ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wheel scroll springboard
Hallo mede tweakers.
Ik heb een idee voor een tweak, heb heel veel gezocht of deze tweak al bestond maar helaas geen succes. Ik kan zelf geen tweak maken, zou geen idee hebben hoe dit in zijn werk gaat. Toch wil ik dit met jullie delen en er valt binnen cydia wel geld mee te verdienen denk ik ! Het gaat om het volgende: Dit is een screenshot die ik heb gemaakt met de tweak "Barrel" actief. Als je van blad naar blad schuift, gaan je icoontjes in een bepaalde beweging. Ik vond het een leuke tweak als het mogelijk was om het in deze stand te houden, dan dat je (waar de witte pijlen staan) op en neer kan scrollen en deze apps ronddraaien als een soort "wiel". Ik weet niet of dit mogelijk is, maar het was alleen een idee om te delen met eventuele developers. Groet, iNegro |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wacht nog maar eventjes om die dikke bankrekening te openen: kijk eens naar de tweak "Pogoplank".
En niet echt hetzelfde maar toch ook in Cydia: "Dock". |
|
|||
|
|||
Ja, deze tweak heb ik inderdaad gezien. Maar is totaal niet de tweak die ik hier beschrijf.
Dit is een scrollwheel met mappen, waar als je een map opendrukt, je een lijst met apps krijgt. Bedankt voor je reactie |
|
|||
|
|||
Ik zie het praktisch nut er niet van in, vooral als je net als mij 90+ apps hebt.
|
Labels |
barrel, springboard, tweak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ereader met automatische scroll funcitie | joostdeman | iPhone Apps | 0 | 11-12-11 19:44 |
iPhone 3G hangt op Apple logo + Spinning wheel | Morphine | iPhone algemeen | 18 | 04-01-11 07:16 |
[twitter-apps] Refresh Scroll | fybz | iPhone Apps | 5 | 12-01-10 12:31 |
Zodra ik scroll ga ik naar beginscherm | Zeeland | iPhone algemeen | 2 | 03-05-09 22:44 |
Scroll probleem | mossje | iPhone algemeen | 1 | 20-08-08 09:59 |
|
|