Thema laadt niet alle iconen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb momenteel het thema Genesis op m'n iPhone maar sommige iconen blijven de standaard Apple dingen. Ik heb de mappen gecontroleerd en alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Thema laadt niet alle iconen
Hallo,
Ik heb momenteel het thema Genesis op m'n iPhone maar sommige iconen blijven de standaard Apple dingen. Ik heb de mappen gecontroleerd en alles heeft een ander icoon. Wel zag ik een read me met de volgende tekst; Before you will you this theme go to "var/mobile/Library/Caches/" *: For 4.1 users : - Delete "com.apple.Springboard.folderSwitcherLinen" file.* For 4.2.1 users : - Delete >* com.apple.SpringBoard.folderSwitcherLinen.0 com.apple.SpringBoard.folderSwitcherLinen.1 com.apple.SpringBoard.folderSwitcherLinen.2 com.apple.SpringBoard.folderSwitcherLinen.3 Ik zag er geen 5.0 bij zitten dus ging er niet vanuit dat ik stappen moest ondernemen. Het zegt me ook helemaal niets verder. Hebben die lijnen toevallig me de iconen te maken? Kan vanaf m'n iPhone niet uploaden anders liet ik mn springboard zien. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
bedoel je de native music app enzo? want de namen van deze apps met ios 5.0 zijn veranderd dus moet je ze in de bundle ook verandere
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja dat bedoel ik, de music en mail app en reminders moeten zelf aangepast worden in het thema of het thema moet al geoptimaliseerd zijn voor 5.0
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nobody knows?
|
|
||||
|
||||
Var/stash/Themes...
in het thema daar de icoontjes renamen naar jouw namen... Komt omdat 99% van de thema's in het engels zijn en dus ook de standaard icoontjes engels zijn... Contacts wordt dus contacten Settings...Instellingen...enz...etc... Pies of keek...riellie... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie dus niet wat te editen. |
|
||||
|
||||
De map van het thema waar de icoontjes zitten...tiens...
De naam van de betroffen icoontjes vervangen door de benaming in de taal van je iPhone... Allez...zo moeilijk kan da toch nie zijn...mijn gedacht... Ge kopiëert gewoon de map naar je pc...hernoemt de icoontjes en gooit de map (of icoontjes) terug van waar ze kwamen.... Zit op 't werk () en kan dus zelf niet ff in mijn iPhone duiken... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik voeg er ff wat screenshots bij. Ik heb in dit geval bij de map mobilemail de naam icon veranderd naar icoon, respring gedaan maar zonder succes. Schiet mij maar lek? |
|
||||
|
||||
We gaan da thema eens opzoeken en installeren...
See what gives... |
|
||||
|
||||
mmmmm....raar...
Thema net geinstalleerd en bij mij veranderen alle icoontje. (voor zover beschikbaar) netjes van uitzicht...(zie bijlage) Gebruik je meerdere thema's (onderdelen van thema's) tegelijkertijd misschien...Dan kan daar het schoentje wringen... De thema's moet je zien als layers (zoals in photoshop)... Genesis staat bij mij helemaal bovenaan in winterboard.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je berichten zijn paars en telefoon rood, bij mij zijn die groen. Mag ik de locatie waar je hem hebt gedownload? Misschien maakt t enig verschil. Genesis stond helemaal bovenaan in winterboard ja. Overigens even wat anders; Jou statusbar heeft n email logo, als je erop klikt opent je mail dan ook? Zo ja welke tweak is dat? Het weer onderaan je springboard welke tweak is dat? En om die ruimte te creëren heb je gridlock voor nodig waarschijnlijk? |
|
||||
|
||||
Genesis 2.0
Repo : cydia.zodttd.com/repo/cydia Mail ikoontje is gewoon de standaard notificatie van de iPhone (denk ik...heb zoveel tweaks installed) en doet nix als je erop klikt...Eenmaal klikken op statusbar staat bij ingesteld als remove background in activator... Weerthema is onderdeel van het iFlat4 thema... Om die ruimte te creëeren bestaan er verschillende tweaks... Iconoclasm is er zo eentje.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iflat4 thema maar hoe heb je hem werkend op Genesis dan? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nevermind heb em al, als je iflat 4 download is er een apart package voor de widget. Hier mijn springboard
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hd thema met alle iconen | polopeer | Jailbreak apps en thema's | 1 | 30-10-11 17:17 |
Thema geeft niet alle icoons weer? | Skavatar | Jailbreak apps en thema's | 5 | 03-03-11 01:50 |
Iconen veranderen niet met thema mee. | eviiphone | Jailbreak apps en thema's | 1 | 13-06-10 13:28 |
summerboard laadt niet het volledige thema in. | Harm | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-10-08 13:32 |
Thema iconen Nederlands? | Kersentaart | Jailbreak apps en thema's | 0 | 03-06-08 15:28 |
|
|