Thema iconen Nederlands? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb een SB thema gedownload genaamd 'Oren' ik heb die Weather fix gedownload enzo. En in het Engels werkt hij prima. Alle icoontjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Thema iconen Nederlands?
Hey,
ik heb een SB thema gedownload genaamd 'Oren' ik heb die Weather fix gedownload enzo. En in het Engels werkt hij prima. Alle icoontjes laat hij keurig zien. Maar in het Nederlands laat hij bij: - Foto's - Weer - Instellingen - Aandelen allemaal gewoon de normale icoontjes zien. Weet iemand de namen van deze icoontjes? Ik heb al een paar topics gevonden, maar nog geen een goede lijst. En ik heb geen zin om de originele bestanden te veranderen. Gr lennart. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe iconen aan te passen bij thema | tj2307 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 23-09-10 11:05 |
Iconen veranderen niet met thema mee. | eviiphone | Jailbreak apps en thema's | 1 | 13-06-10 13:28 |
Na thema download iPhone iconen dicht onder elkaar (X360) | Digiwave | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-02-10 14:46 |
IBox bluegow thema iconen maken | The Raptor | Jailbreak apps en thema's | 0 | 23-01-10 14:36 |
Eigen thema, geen iconen toevoegen? | bababakkus | Jailbreak apps en thema's | 5 | 29-09-08 18:30 |
|
|