//

Hoe iconen aan te passen bij thema

Hoe iconen aan te passen bij thema discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi. Ik heb als thema Whitoken in gebruik. Echter is het geval dat sommige icoontjes (Assassins Creed, e.d.) niet worden aangepast zodra ik het thema ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-09-10, 10:05
tj2307 tj2307 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar tj2307
Standaard Hoe iconen aan te passen bij thema

Hoi.

Ik heb als thema Whitoken in gebruik.
Echter is het geval dat sommige icoontjes (Assassins Creed, e.d.) niet worden aangepast zodra ik het thema toepas.
In het thema zijn wel icoontjes voor de genoemde applicatie, maar blijkbaar klopt er iets niet met de naam van deze icon.
Nu wil ik dus graag weten hoe ik het voor elkaar krijg dat de standaard icoon van de genoemde app aangepast kan worden.
Ik heb in de app folder van Assassins Creed de icon.png aangepast, maar daarmee krijg ik wel een ander plaatje, maar niet de gewenste afmeting. In dit thema word op ieder bureaublad 1 icoon groot weergegeven, maar dat krijg ik niet voor elkaar!

Iemand een idee?

Laatst gewijzigd door tj2307; 23-09-10 om 10:43.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
applicaties, icoon probleem help, thema's



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Volume opname aan te passen? djsim69 Muziek, foto & video 10 01-07-10 20:36
Email tone ALTIJD drietoon (niet aan te passen) spruitje iPhone algemeen 1 04-12-09 08:27
(Title)properties zijn die aan te passen ulquiorra Ontwikkelen voor iOS 5 30-05-09 10:01
Iphone app om al je appIcons aan te passen fireglow27 Desktop-applicaties 5 12-12-08 10:51
Thema iconen Nederlands? Kersentaart Jailbreak apps en thema's 0 03-06-08 14:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:14.