Hd thema met alle iconen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al een tijdje aan het zoeken via bijv cydia naar een thema waar alle iconen mee veranderen. Als je naar de screenshots kijkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hd thema met alle iconen
Ik ben al een tijdje aan het zoeken via bijv cydia naar een thema waar alle iconen mee veranderen. Als je naar de screenshots kijkt zijn ze allemaal anders.
Als je het thema aanzet veranderd bij mij bijv mail en muziek niet en soms andere. Via winterboard ook al vaak summerboard aangezet maar dan nog veranderd niet alles. Wie kent een mooi(liefst wat donder thema) die wel alles veranderd? Ik zoek veel bij de HDthema's Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand een idee/tip?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe iconen aan te passen bij thema | tj2307 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 23-09-10 11:05 |
Iconen veranderen niet met thema mee. | eviiphone | Jailbreak apps en thema's | 1 | 13-06-10 13:28 |
IBox bluegow thema iconen maken | The Raptor | Jailbreak apps en thema's | 0 | 23-01-10 14:36 |
Eigen thema, geen iconen toevoegen? | bababakkus | Jailbreak apps en thema's | 5 | 29-09-08 18:30 |
Thema iconen Nederlands? | Kersentaart | Jailbreak apps en thema's | 0 | 03-06-08 15:28 |
|
|