//

Vintage Porsche Theme (in progress)

Vintage Porsche Theme (in progress) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ben een beetje bezig met het wegdromen bij een heerlijke Porsche theme. En niet een of andere simpele creatie maar eentje waarvan de nostalgie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-04-08, 00:50
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard Vintage Porsche Theme (in progress)



Hey,

Ben een beetje bezig met het wegdromen bij een heerlijke Porsche theme. En niet een of andere simpele creatie maar eentje waarvan de nostalgie en het Porsche gevoel af spat! De tijden van Steve McQueen, de overwinningen op Le Mans in Porsche 917s in Gulf kleuren. Martini strepen en racebrillen.

Helaas ben ik absoluut niet handig in Photoshop, dus verder dan dit schetsje met paint en photoshop kwam ik niet.

Daarom mijn vraag: Is er iemand die me wil helpen bij het maken van de geweldige theme? Ik kan de plaatjes in origineel formaat aanleveren, en je krijgt de vrije hand om dingen te doen zoals je denkt dat ze mooier zijn. Mijn idee:

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
More-Thing Vintage Plus Leather Slip-in Summ iPhone accessoires en onderdelen 3 27-09-09 14:58
baseband coredump in progress kal_el iPhone algemeen 0 27-08-09 16:50
Restore in progress? Rosa Unlock [archief] 2 30-03-08 21:09
Porsche phone diadora iPhone algemeen 15 04-02-08 13:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:16.