More-Thing Vintage Plus Leather Slip-in discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik ben helemaal verliefd geworden op deze leren beschermhoes die ik tegenkwam van More-Thing. Vintage Plus Leather Slip-in Case for iPhone 3G/3GS - AP05-003VIN ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
More-Thing Vintage Plus Leather Slip-in
Goedemorgen,
Ik ben helemaal verliefd geworden op deze leren beschermhoes die ik tegenkwam van More-Thing. Vintage Plus Leather Slip-in Case for iPhone 3G/3GS - AP05-003VIN by more Alleen heb ik hem niet kunnen vinden binnen Nederland, weet iemand waar ik deze kan bestellen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Summ: Ik heb op de website van iPhone, iPod, HTC, GSM, TomTom, notebook, netbook accessoires - AccessoirePlaza.nl veel dingen van More-thing tegengekomen. Zelf heb ik op dit moment de Eternity merlot. Ben er super blij mee
eternity merlot case, iphone accessoires, more-thing eternity metallic... |
|
|||
|
|||
Ik ben van plan de Classic Collection van de Leather Slip-in case te bestellen wanneer ik mijn iPhone ontvang. Deze is alleen dicht aan de onderkant in vergelijking met de Vintage Plus Collection.
Classic Collection: More. Leather Slip-in Case | iPhone 3G / 3GS | iTrendy Op de onderstaande link kun je jouw gewenste Vintage Collection vinden: More. Vintage Plus Collection | iPhone 3G / 3GS | iTrendy (€27,95) Beide te vinden in dezelfde NL webshop. Laatst gewijzigd door VonZescao; 27-09-09 om 00:15. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zit ook nog een beetje te twijfelen tussen de 'Vintage' en de 'Classic' maar goed, bedankt voor de link. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
8MM vintage updfaten lukt niet. | truckdiver | iPhone Apps | 0 | 28-01-11 12:25 |
De one more thing podcast | M1ch3l | Chat en geruchten | 2 | 04-10-08 13:59 |
Vintage Porsche Theme (in progress) | S.A.F | Jailbreak apps en thema's | 0 | 18-04-08 00:50 |
|
|