Iphone 3G icm Kd bt1 jvc discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Al geruime tijd ben ik een zeer tevreden gebruiker van de JVC Kd bt1 jvc autoradio, echter loop ik nu tegen een probleem aan bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G icm Kd bt1 jvc
Al geruime tijd ben ik een zeer tevreden gebruiker van de JVC Kd bt1 jvc autoradio, echter loop ik nu tegen een probleem aan bij het handsfree bellen.
Als er een inkomende oproep komt terwijl mijn Iphone verbonden is met de radio, dan schakelt hij niet direct over op de carkit (radio). Ik moet dan handmatig de audiobron van Iphone omzetten naar de radio. Dit probleem is ontstaan sinds de FM update naar 3.1, daarvoor ging alles wel prima. Ik heb gezocht tussen de instellingen, maar ik kon hier niets vinden. Herkent iemand dit probleem en is er een oplossing voor? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone op Jvc AVX44 | dkieft | iPhone algemeen | 0 | 31-07-10 22:33 |
JVC HA-KX100 iPhone headset ervaringen? | 4remi4 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 02-02-10 19:09 |
Iphone Compatibel met JVC autoradio? | sahaho | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-01-09 09:30 |
JVC KV-PX 501 + iPhone | JeePee | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 08-06-08 22:40 |
|
|