Iphone op Jvc AVX44 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een autoradio van jvc, een avx44. Ik kon er mijn ipod op aansluiten maar mijn iphone pakt hij op geen enkele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone op Jvc AVX44
Hallo allemaal,
ik heb een autoradio van jvc, een avx44. Ik kon er mijn ipod op aansluiten maar mijn iphone pakt hij op geen enkele manier. Ik heb de forums doorgelezen maar sommigen zeggen dat je vliegtuigmodus helpt en anderen dat het aan mijn kabel (video,audio usb) ligt. Kan het nou echt niet of is er een foefje voor. groetjes Denis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
JVC HA-KX100 iPhone headset ervaringen? | 4remi4 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 02-02-10 19:09 |
Iphone 3G icm Kd bt1 jvc | Bas02 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 28-09-09 18:39 |
Iphone Compatibel met JVC autoradio? | sahaho | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-01-09 09:30 |
JVC KV-PX 501 + iPhone | JeePee | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 08-06-08 22:40 |
|
|