iPhone 4 waar bestellen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar kan ik mijn iPhone 4 beter bestellen: T-mobile, Belcompany, Phonehouse, Phoneshop of anders?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 waar bestellen?
Waar kan ik mijn iPhone 4 beter bestellen:
T-mobile, Belcompany, Phonehouse, Phoneshop of anders? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
T-Mobile zit als contractpartner van Apple het dichtst bij het vuur. Maar de iPhone zal ook daar voorlopig mondjesmaat binnenkomen. Wat let je op meerdere paarden te wedden en hem bij verschillende winkels te bestellen, uiteraard zonder aanbetalingen te doen of handtekeningen te zetten?
|
|||
|
|||
lijkt me T-mobile, die hebben voorlopig nog alleen de rechten met iphone4! KPN en vodafone zijn geloof ik wel bezig met apple om ook iphones te mogen verkopen in NL.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waar bestellen | ni3lsj4ns3n | Koopinformatie Nederland | 0 | 03-08-10 12:09 |
waar iPhone 4 met i-150 bestellen? | jooordiii | Odido (T-Mobile) | 2 | 24-07-10 10:07 |
TomTom: Waar slimste te bestellen carkit | darkvisje | iPhone Navigatie | 6 | 17-02-10 22:23 |
waar vaja case bestellen | wrc1 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 09-08-09 23:54 |
Overstappen op de iPhone 3GS: waar simlockvrij en waar niet | LuigiStyla | Koopinformatie Nederland | 75 | 19-06-09 17:25 |
|
|