Tweak om screenlock te beinvloeden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben opzoek naar een tweak die je de mogelijkheid geeft om je screenlock te beinvloeden. Hiermee bedoel ik dat ik via de settings ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tweak om screenlock te beinvloeden
Hallo,
Ik ben opzoek naar een tweak die je de mogelijkheid geeft om je screenlock te beinvloeden. Hiermee bedoel ik dat ik via de settings van de tweak (als deze dus bestaat) wil kunnen instellen of mijn screenlock actief word als ik in een bepaald programma zit. Dit wil ik met name voor Cydia, omdat hij er soms vrij lang over doet om mijn sources te updaten. Mijn lock staat ingesteld op 1 minuut en op het moment dat dit gebeurd stoppen de sources met updaten. Bij het unlocken begint hij dan pas opnieuw. Weet iemand meer van een tweak of mogelijkheid hiervoor? Ja de optie op mn schermlock even uit te zetten bestaat, maar misschien is hier een geweldige oplossing voor. Thanks. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt hem toch ook op 5 of 15 minuten zetten?
Sommige video players overrullen het aangaan van de lockfunctie Ook tunelnradio app zorg er voor dat de iPhone niet in sleep/ lock screen modus gaat, bedoel je dat? |
|
|||
|
|||
Ja klopt, maar vind 1 minuut prettig voor de meeste gevallen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tweak | AtesYurek | Jailbreak apps en thema's | 4 | 16-02-11 13:01 |
Screenlock | Carlo_1983 | iPad algemeen | 6 | 03-01-11 16:36 |
screenlock | Dragracer187 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 14-11-09 21:49 |
Probleem screenlock code | Michielh | iPhone algemeen | 5 | 17-01-09 16:30 |
Bestaat er een screenlock app met een foto? | BoB_Ross | iPhone Apps | 1 | 24-10-08 02:37 |
|
|