Screenlock discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Weet iemand of er een app/ toetsen combi is om je scherm te locken? Ik gebruik de iPad namelijk om voor mijn dochter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Screenlock
Hallo allemaal,
Weet iemand of er een app/ toetsen combi is om je scherm te locken? Ik gebruik de iPad namelijk om voor mijn dochter achterin de auto films te laten kijken in een houder... Maar helaas werkt dit niet helemaal ze drukt namelijk op het touchscreen en dan stop de film... Wie weet of er een app is die het scherm laat locken? Grt. Carlo
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben daar idd ook naar opzoek.
|
|
||||
|
||||
Ik heb wel even gezocht, maar ik lees alleen maar dat het niet mogelijk is.
|
|||
|
|||
Misschien dat zoiets in de toekomst mogelijk is....
Maar als zoiets nu zou bestaan; zou het betekenen dat dit op "je achtergrond moet draaien".... om ervoor te zorgen dat je bepaalde handelingen niet kan doen.. En zoals we allemaal weten; multitasking zit er, nog, niet in..!!... |
|
|||
|
|||
Iemand al een idee?
Is er al een programma voor? Ik denk dat er toch wel wat mensen baat bij hebben? grt Carlo |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De beste oplossing is dat je tegen je dochter zegt dat ze eraf moet blijven. En als ze er dan toch aankomt is het jammer voor haar en gaat de film niet door. Dat leert snel genoeg denk ik.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
screenlock | Dragracer187 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 14-11-09 21:49 |
Probleem screenlock code | Michielh | iPhone algemeen | 5 | 17-01-09 16:30 |
Bestaat er een screenlock app met een foto? | BoB_Ross | iPhone Apps | 1 | 24-10-08 02:37 |
|
|