//

Bug op iPad

Bug op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Oké ik weet niet waar ik dit topic beter kon zetten (aangezien er geen software gedeelte is voor de iPad). Maar ik heb al sinds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-01-11, 12:11
CptYanni CptYanni is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Gent (België)
Berichten: 59
Standaard Bug op iPad

Oké ik weet niet waar ik dit topic beter kon zetten (aangezien er geen software gedeelte is voor de iPad). Maar ik heb al sinds de release mijn iPad en toen ik gisteren wat mee aan het werken was, merkte ik een vreemde bug op. De bug is namelijk dat verschillende covers over elkaar staan in mijn iPod-app en ik heb al verscheidene dingen geprobeerd zoals synchroniseren, herstarten etc... Maar niets verhelpt echt het probleem. Om jullie een duidelijk beeld te geven heb ik even een screenshot ervan gemaakt. Iemand die hier ervaring mee heeft en een oplossing kan geven, bij deze zou ik die graag aanhoren. Herstellen is het laatste wat ik wil doen, maar als dat volgens jullie 'de ultieme oplossing is' dan zal ik die raad maar opvolgen.



Laatst gewijzigd door CptYanni; 01-01-11 om 12:14.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-01-11, 22:28
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Zet je de muziek er op met iTunes of met een ander programma? Iets vergelijkbaars had ik vorig jaar met een iPod Touch toen ik de muziek er met Media Monkey opzette. Later met iTunes verhielp het probleem.
  #3  
Oud 02-01-11, 01:26
CptYanni CptYanni is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Gent (België)
Berichten: 59
Standaard

Zet mijn muziek er met iTunes op, en heb dat al altijd met iTunes gedaan :-/ . Alleszins al bedankt voor je antwoord!
  #4  
Oud 02-01-11, 21:18
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Als je er erg veel muziek op hebt staan zal het ook geen optie voor je zijn, maar als het te over zien is: je kan nog proberen alle muziek er eerst helemaal af te halen, en dan opnieuw erop zetten. En verder natuurlijk: zet je iPad eens helemaal echt uit, en opnieuw laten opstarten?
  #5  
Oud 02-01-11, 22:19
Prime Prime is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: E-Troid
Berichten: 110
Standaard

Zoals dcl! al terecht opmerkt....heb je al eens een harde reset gegeven aan je iPad...?
Power knop en home button tegelijk indrukken totdat je het "opstart apple logo" weer ziet.
__________________
...If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with stupidity...
  #6  
Oud 03-01-11, 00:14
CptYanni CptYanni is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Gent (België)
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dcl! Bekijk bericht
Als je er erg veel muziek op hebt staan zal het ook geen optie voor je zijn, maar als het te over zien is: je kan nog proberen alle muziek er eerst helemaal af te halen, en dan opnieuw erop zetten. En verder natuurlijk: zet je iPad eens helemaal echt uit, en opnieuw laten opstarten?
Het herstarten had ik al gedaan. Heb nu zoals je als top gaf al mijn muziek eraf gehaald en terug opgezet maar geen resultaat. Ik denk dat de enige oplossing toch zo een herstel zal zijn :-/. Toch bedankt iedereen voor alle reacties!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Homesharring op iPad: bug? jap74 Muziek, foto & video 1 05-04-11 18:05
iPad Agenda bug stringray iPad algemeen 0 26-08-10 20:41
Bug in iOS4? Afstkla iPhone algemeen 0 25-08-10 23:57
camera bug mexmen2 iPhone algemeen 2 20-08-09 11:59
Iphone 3G bug Nailz iPhone algemeen 6 06-08-08 22:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:01.