fotos copieren naar ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb een ipad en loop tegen een voor mij groot probleem aan. ik heb de ipad gekocht om fotopresentatie te kunnen doen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fotos copieren naar ipad
hallo allemaal, ik heb een ipad en loop tegen een voor mij groot probleem aan. ik heb de ipad gekocht om fotopresentatie te kunnen doen. ik heb ca 200 fotos in een windows map alfabetisch gesorteerd. als ik deze map via itunes upload naar mijn ipad, staan ze niet meer alfabetisch.... weet iemand wat ik hier aan kan doen? ook kan ik de bestandsnaam niet lezen. weet iemand of daar een app voor is?
dank voor de moeite, groeten john |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gaat het misschien wel goed als je een getal voor de filenaam zet? Heb zelf geen ervaring met foto's op de iPad.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de app stash aangeschaft. Je kunt de foto's daar netjes in albums stoppen, ordenen en in een slideshow afspelen
Groet, kurt |
|
|||
|
|||
Heb pakweg een maand geleden dezelfde oplossing als Kurt beschrijft gekozen (Stash gebruiken). Die is tot nu toe de beste.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: fotos gewist! Ipad | gurpo | iTunes | 0 | 28-04-11 12:45 |
fotos synchroniseren werkt niet via ipad. HELP! | canero | iTunes | 7 | 29-03-11 23:15 |
directory's copieren naar iphone | peds | iTunes | 0 | 30-07-10 22:58 |
fotos importeren naar windows 7 | frans van enckevort | iTunes | 0 | 20-05-10 10:32 |
Fotos naar mijn PC | kingkitesurf | iTunes | 2 | 12-09-09 18:51 |
|
|