Installer.app discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 8Gb heb hem geunlocked en gejailbreaked met iLiberty+ Het is een iphone van de UK en zou graag nederlandse taal, azerty-toestenbord ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer.app
Ik heb een Iphone 8Gb heb hem geunlocked en gejailbreaked met iLiberty+
Het is een iphone van de UK en zou graag nederlandse taal, azerty-toestenbord en nederlandse T9. Hiervoor heb ik wel Installer.app nodig en die heb ik niet.. Kan iemand me uitleggen hoe je deze op je Iphone krijgt.. Dank bij voorbaat! William |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
via iliberty+
Open iLiberty+ klik op Advanced Klik op refresh klik op Payloads Available on Repo vink installer aan (staat in de lijst) Klik op dowload (prog gaat downloaden) Als het programma klaar is: klik je op Local en vink je installer weer aan Klik nu op selected (1) Klik op Go for it als de Iphone herstart staat installer weer op je iphone er zijn natuurlijk meer opties maar als je iLiberty+ al hebt gebruikt is deze de makelijkste. Laatst gewijzigd door Grample; 20-04-08 om 14:50. |
|
||||
|
||||
Das idd alleen mogelijk op 1.1.1
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Bedankt
Super, heb er lang op gezocht! Nu kan ik weer verder!
|
|
|||
|
|||
Via Installer.app zou normaal gesproken SSH te installeren moeten zijn maar deze staan bij mij nergens meer in de lijst.
Ik heb nu een 1.1.4 (1.1.1 OTB en geupgrade). Hij zou bij Systems moeten staan maar ook bij All Packages staat hij niet. Iemand enig idee hoe ik heb toch kan krijgen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Installer.app op 3G? | mimoawi | Archief | 2 | 13-07-08 00:12 |
Installer.app | jeremy14 | Unlock [archief] | 1 | 09-04-08 18:18 |
Help: Installer.app re-install molt installer.app en ssh :( | vanhuet | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-01-08 20:32 |
Installer.app | steven34 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 23-11-07 00:51 |
|
|