visitekaartjes met iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik visitekaartjes die iemand verstuurt opslaan/gebruiken in mijn iPhone? Is daar een applicatie/workaround voor (behalve zelf intiepen... )...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
visitekaartjes met iPhone
Hoe kan ik visitekaartjes die iemand verstuurt opslaan/gebruiken in mijn iPhone?
Is daar een applicatie/workaround voor (behalve zelf intiepen... )
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je contacten zijn toch visite kaartjes ? Je kan daar alle informatie invoeren. Versturen is echter niet mogelijk via BT of Wi-Fi. Wellicht dat er een programma bestaat die contact informatie kan mailen maar dat zou ik ook niet weten.
|
|
|||
|
|||
ja klopt; intussen op die manier bijna 500 contacten. Maar als freelancer gebruikte ik heel vaak het oversturen van v-cards, zodat je niets hoeft in te toepen... Dat mis ik nogal!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Stel "Adresboek" zo in dat hij V-Cards aut. verwerkt. Stuur ze naar je Mac. Synchroniseer met iPhone. klaar. |
|
|||
|
|||
en rechtstreeks naar de iphone, zoals met iedere simpele telefoon?
|
|
||||
|
||||
Not yet maar met de SDK vergroot het onze opties... T zal niet lang meer duren
Greetz, Stiruam Edit: Mischien kaywa reader? Daar is volgens mij een app voor auhoewel het wel wat omslagtig is |
|
|||
|
|||
offtopic:
Ik gebruik sinds een paar dagen mijn HTC weer regelmatig voor het werk en dan merk ik toch dat er ontzettend veel gebreken zijn aan de iPhone. Zoals het versturen van visitekaartjes bijvoorbeeld... Toch jammer dat ik nog steeds met 2 mobieltjes moet rondlopen... |
|
||||
|
||||
Het zijn niet allemaal gebreken. Soms ook aanpassingen. En ivm de visite kaartjes. Op sommige van mijn " gewone " toestellen kon ik ze zelfs niet openen. En ja, ik had een business model.
Het toestel - de iPhone- is nog geen jaar uit en er is al heel veel verbeterd. De " gewone " toestellen hebben er al 10 jaar ervaring opzitten.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ach, ik bekijk het altijd als volgt: de iPhone is een redelijke telefoon, een goede PDA en een geweldige gadget. En als alles af zou zijn, hadden wij niks meer te klagen .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar OK, genoeg negatief geleuter over de iPhone. Weer ietsje positievere instelling aanmeten, mijn HTC in de hoek gooien en weer lekker doen alsof Apple het wiel opnieuw heeft uitgevonden! LANG LEVE DE IPHONE! |
|
||||
|
||||
Tja het klopt wel maar de iPhone is waarschijnlijk ook meer als gadget zo populair geworden, Apple staat gewoon voor mooi/duur spul dus dat geeft een imago en daarom kopen veel mensen het denk ik... En het ziet er nice uit vergeleken met windows mobile... Echter de features tja... Nja hopen op veel firmware updates... Maar met de iPhone 2.0 on it's way maak ik me er wel zorgen om...
Greetz, Stiruam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
OCR visitekaartjes direct in contacten | rb1962 | iPhone Apps | 7 | 30-08-09 13:58 |
|
|