Welke apps raad je aan, discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben een redelijk nieuwe Iphone gebruiker, altijd andere smartphone's gehad, maar overgeschakelt naar iphone, en zeer content van! Maar ik vroeg me af ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke apps raad je aan,
Hoi,
Ik ben een redelijk nieuwe Iphone gebruiker, altijd andere smartphone's gehad, maar overgeschakelt naar iphone, en zeer content van! Maar ik vroeg me af welke apps erg leuk zijn en handig zijn voor de Iphone, Hij is gejailbreaked, heb al een paar apps staan, zoals:-Winterboard - SlideMyName En welke app zou het best zijn voor boeken op je iphone te zetten? 'niet dat ik veel lees' Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Daar loopt al een heel lang topic over, kijk daar eens:
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...ydia-apps.html |
|
|||
|
|||
oh, helemaal overgekeken, mijn excuses !
|
|
||||
|
||||
En daarom snel een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke apps, en welke theme | InstaQ | Jailbreak apps en thema's | 0 | 12-09-11 23:41 |
Welke data-abonnementen aan te raden? | rtoonen | iPad algemeen | 14 | 14-07-10 01:32 |
iPhone: Ten einde raad, reeds 8u mijn iPhone weer aan de praat proberen krijgen | tripkip | Jailbreak | 0 | 21-05-10 23:42 |
Welke iPhone-only apps raden jullie me aan? | Hostpik | Chat en geruchten | 10 | 15-04-09 16:20 |
|
|