SBSettings na Jailbreak Abshinte 2.0 niet te installeren discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, na mijn Jailbreak met Abshinte 2.0 (op 5.1.1) is SBsettings niet te installeren. Ik jailbreak al vanaf het begin en het heeft altijd gewerkt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SBSettings na Jailbreak Abshinte 2.0 niet te installeren
Hallo, na mijn Jailbreak met Abshinte 2.0 (op 5.1.1) is SBsettings niet te installeren. Ik jailbreak al vanaf het begin en het heeft altijd gewerkt.
Bij het installeren krijg ik de melding dat er een internal server error is en de host unreacheble is. Ik dacht eerst dat het te druk was ivm de nieuwe jailbreak, maar ik heb het nu zeker 10 keer op verschillende tijdstippen geprobeerd zonder resultaat. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Alvast bedankt. Jan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb het 11 keer geprobeerd en vervolgens installeerde het wel, blijven proberen denk ik dus.
|
|
|||
|
|||
sbsetting
Hier ook een probleem met sbsettings wil zich niet installeren heb het al tig keer gedaan ook apcake doet het niet cydia moet nog geupdate worden
|
|
||||
|
||||
De servers worden zwaar belast.
Probeer het later nog eens. // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SBsettings installeren, hoe? | Roccade | Jailbreak apps en thema's | 4 | 02-08-10 23:18 |
iPhone: [1.1.3] Na jailbreak niet mogelijk apps te installeren die er eerder al op stonden.. | Bur | Jailbreak | 0 | 29-01-08 16:38 |
|
|