Auto3G discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had vorig jaar op mijn iPhone 3GS Auto 3G staan, dit vond ik erg goed werken. Nu lees ik gemengde reacties qua werking op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Auto3G
Ik had vorig jaar op mijn iPhone 3GS Auto 3G staan, dit vond ik erg goed werken. Nu lees ik gemengde reacties qua werking op iOS 5. Ik heb dus nu een iPhone 4S.
Mijn vraag; zijn hier mensen die Auto3G hebben draaien op iOS 5(.0.1) en wat zijn jullie ervaringen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oke Timosha. Heb hem nu geinstalleerd. Wat heb jij gekozen als Timeout met switching to preferred network?
ik zou zeggen NONE, maar wellicht is 5 seconden beter |
|
|||
|
|||
De Timeout Switching staat bij mij op 5 seconden.
|
|
|||
|
|||
oke...thanks!
|
|
|||
|
|||
Auto3G werkt perfect hier. Heb alleen bij SBSettings niet meer het icoontje (is nu een leeg vlak, maar het werkt wel)
|
|
|||
|
|||
Is het niet zo dat als de Radio modus steeds veranderd( door het unlocken en weer locken van de iPhone) van Edge naar 3G en vice versa, dit ook aardig wat batterij slurpt?
Of beeld ik me dat maar in? |
|
|||
|
|||
ja volgens mij ook, maar je kan aangeven of je voor bepaalde apps full 3G etc wilt gebruiken. In principe lijkt het me dan dat je 3G gewoon aan blijft, maar dat hij niet alle energie trekt voor meerdere apps.
Ik heb sinds kort de 4S (Had hiervoor de 4) maar ik vind sowieso dat de levensduur van de 4S i.c.m. 5.01 niet goed is. Weliswaar beter, met Auto3G, maar met m'n iPhone 4 gaat het langer mee. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dankje voor de opheldering, Timosha!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
kan het kloppen dat ik auto3g niet kan installeren op een downgrade ios5.01
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hoe kan je dan langs het 'recheck' gebeuren komen?
Laatst gewijzigd door Bubbly; 10-11-13 om 04:21. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Op die manier ja, maar daar hebben anderen helaas niks aan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Auto3G verwijderen?? | miicker | Jailbreak apps en thema's | 0 | 12-02-11 17:39 |
|
|