Vreemd (batterij)tekentje duikt op in statusbar discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had een vraagje. Er is net opeens een vreemd tekentje opgedoken op mijn statusbar.Iets met een batterij en dan een soort van cirkel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vreemd (batterij)tekentje duikt op in statusbar
Hallo,
Ik had een vraagje. Er is net opeens een vreemd tekentje opgedoken op mijn statusbar.Iets met een batterij en dan een soort van cirkel er omheen. Ik heb een iPhone 4s 5.0.1. Ik wil hem niet herstellen of updaten want anders gaat mijn jailbreak weg. Ik heb niets nieuws geïnstalleerd vandaag . Wie kan me helpen? Hier een afbeelding: http://i47.tinypic.com/208v254.png Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het is een app van je jailbreak die dat aangeeft.
|
|
|||
|
|||
Dat is het icoontje van Auto3G, dat kan je uitzetten in de instellingen van Auto3G.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 19-05-12 om 21:33. Reden: Foute info verwijderd |
|
||||
|
||||
Knap dat je dit op iOS 5 hebt, het is namelijk niet compatibel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan het alleen niet installeren omdat de ontwikkelaar (blijkbaar) nog niet aan Cydia heeft gemeld dat het wél werkt. Maar dat is bij mij geen enkel probleem aangezien ik backups maak met PKGBackup. Bij een restore zet PKGBackup alle Cydia apps/tweaks terug zonder controle of de app compatibel is. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 26-05-12 om 08:33. Reden: Schreifvauten |
|
||||
|
||||
Blijf het vreemd vinden dat de twee enige concurrenten absoluut geen aandacht meer hebben voor hun eigen jailbreak tweaks Beide websites lijken ook niet meer in hun handen te zijn..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vreemd batterij probleem | wollie1979 | iPhone algemeen | 11 | 12-04-12 10:18 |
raar tekentje in sms | Jennimal | iPhone algemeen | 7 | 10-11-10 17:14 |
n tekentje bij batterij | Winkertje | iPhone algemeen | 2 | 30-10-10 19:49 |
tekentje rechtsboven | osfp | Archief | 3 | 15-10-10 11:25 |
Iets vreemd met de batterij | jurgencleuren | iPhone algemeen | 10 | 23-06-10 09:41 |
|
|