//

iPod Touch 4 8GB 5.1.1 Jailbreak

iPod Touch 4 8GB 5.1.1 Jailbreak discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat er al soortgelijke topics bestaan, maar alle van deze heeft niet het betreffende antwoord op mijn vragen. Als ik hem ga jailbreaken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-05-12, 19:55
wolflohuis wolflohuis is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 2
Question iPod Touch 4 8GB 5.1.1 Jailbreak

Ik weet dat er al soortgelijke topics bestaan, maar alle van deze heeft niet het betreffende antwoord op mijn vragen. Als ik hem ga jailbreaken schijnen er mensen te zeggen dat bij het 8GB model veel trager is dan het 32 / 64 model. Als ik hem dan later na de jailbreak wil restoren, blijven er dan toch niet nog restjes achter? Dat ie dan gewoon normaal werkt zoals voorheen?

Deze vragen bestaan echter wel maar ik wil ze toch ff stellen. Heb je ervaring met het zelfde toestel als ik met een jailbreak? Is het verstandig etc..

Alvast bedankt voor de 2 vragen en overige

EDIT
kan ik ook makkelijk de backup dan weer terugzetten? en hoe?? als er een nieuwe versie van ios komt en dus ook van de jailbreak van die versie, kan ik dan de jailbreak updaten netzoals je ios update
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-05-12, 20:21
alia9806 alia9806 is offline
• iOS 6.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 124
Standaard

Ik weet niet of hij trager wordt dan een ander device met JB,

er blijven geen restjes achter, alles wordt gewist,

als je een backup maakt dan backt ie alleen je gewone dingen op, geen Jb dingen, je zet backups terug door in iTunes met de rechtermuisknop op je device klikt en reservekopie terugzetten klikt,

als je updatet verdwijnt je JB (updaten is dus niet aangeraden, als je toch gaat updaten sla dan js SHSH blobs op met TinyUmbrella voor de update zodat je nog terug kan), dit moet via iTunes gedaan worden (niet via instellingen > algemeen > software update. Dat loopt nl niet goed af) dan moet je de juiste JB software downloaden en misschien ook nog het firmware bestand (.ipsw) en dan maar weer jailbreaken, onthoud wel dat elk JB programma een andere procedure heeft.

Als ik jou was zou ik eerst checken hoeveel ruimte er nog op je iPod zit, een JB neemt niet veel ruimte in, maar toch...

Ik hoop dat ik voldoende info heb gegeven!
  #3  
Oud 26-05-12, 20:24
wolflohuis wolflohuis is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 2
Standaard

Thanx alleen wat houdt shsh blobs en ispw's enzo in, srry ik weet er nog echt niks van. Ruimte is 1,2GB van de 6,4GB. Maar je kan toch wel gewoon updaten via itunes of instellingen als je je jb eraf wilt? Ik wil bv de nieuwere versie, en er is een unthetered jb voor, kan ik dan gewoon weer met bv redsnow eroverheen zonder mn jb apps en voortgang kwijt te raken.


nog een laatste vraag, kan apple je apple id blokkeren of verwijderen. Ik kwam bij google zon afbeelding tegen (heb namelijk echt wel 40+€ aan apps legaal erop)


nog een vraag (sorry hoor) als ik dan de jb eraf wil halen, blijven dan de voortgang van mijn legale apps erop? kan er ook nog gesynct worden met icloud in de jb?
  #4  
Oud 26-05-12, 20:39
alia9806 alia9806 is offline
• iOS 6.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 124
Standaard

Als Apple een nieuwe firmware uitgeeft, stopt apple met het signeren van de oude firmwares, die kun je dus niet meer op je device zetten, om dat te voorkomen kun je je SHSH Blobs opslaan met iFaith of TinyUmbrella, hoe dit werkt kan ik je niet uitleggen, daarna kun je dus als de nieuweste versie je niet bevalt nog terug naar een vorige...

Een .ipsw is het firmware bestand van Apple, dit wordt op je device gezet als je updatet of herstelt.... Soms als je gaat jailbreaken heb je een custom .ipsw, gemaakt door een JB-programma...

Ik weet zelf ook niks over je JB-updaten, ik beveel je aan eerst via iTunes een backup te maken, dan te herstellen, dan word de nieuwste .ipsw er op gegooit, dan naar redsn0w jailbreaken, dan backup terug... NIET HERSTELLEN, via rechtermuisknop op je device in iTunes en reservekopie terugzetten.

Je zult dan wel je JB tweaks kwijtraken, tenzij je een backup tweak uit Cydia downloadt... Dit kan ik je ook niet uitleggen...
  #5  
Oud 26-05-12, 20:42
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Lees je a.u.b. eerst in (zie onze handleiding, Wiki, etc.) en sluit dan aan in het verzameltopic.

// Slotje
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten

Labels
5.1.1, ipod touch, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: Jailbreak Ipod Touch 8Gb 4.0 MassiveSlak Jailbreak 16 05-08-10 15:47
Ipod Touch 8GB Start niet op na jailbreak Mypod Archief 1 30-01-10 19:07
HELP!!!!! Ipod Touch 8GB jailbreak - zonder Gegevens te verliezen!? Funnyplay Unlock [archief] 5 17-04-08 14:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:45.