Clean lockscreen iOS 5.1.1 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik ben op zoek naar een schoon lockscreen voor mijn 5.1.1. Ik had er op 5.0.1 imNatural op staan, maar door de altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Clean lockscreen iOS 5.1.1
Hallo allen,
Ik ben op zoek naar een schoon lockscreen voor mijn 5.1.1. Ik had er op 5.0.1 imNatural op staan, maar door de altijd zichtbare knop van 5.1.1 ziet het er vreselijk uit. Iemand een tip voor een schoon lockscreen waarbij de knop mooi is verwerkt? Thanks. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zoek een tweak die de verandering aan de knop terugdraait naar hoe het op 5.0.1 geregeld was - iemand?
Misschien zou jij dit i.c.m. je oude theme kunnen gebruiken |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Er is wel een tweak om de knop weg te halen (NoCameraGrabber), maar geen tweak om het terug te draaien naar 5.0.1.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jammer dat dit geen betrekking heeft op de camera knop |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb deze optie gezien in Springtomize 2 mbt cameraknop. Vergrendelscherm > Geen cameraknop. Blijkbaar werkt dit niet bij mij (?) Misschien weet iemand hier meer over? Vind ik zelf ook lastig lol. |
|
||||
|
||||
Die optie was van toepassing op de 5.0.1 knop, ik denk dat er spoedig een update voor Springtomize 2 komt
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Klopt! Helaas niet wat ik graag wil. Heb een andere dev gesuggereerd een tweak te maken die de knop van LS pagina 1 naar LS pagina 2 verplaatst. Hij zou ernaar kijken..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen camera in Lockscreen iOS 5.1 bij iPad? | albertvanderiet | iPad Apps | 0 | 31-03-12 10:21 |
lockscreen themes IOS 5 compatible | Geert1976 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 23-01-12 23:08 |
keep it clean :} | rudeboy | Chat en geruchten | 1 | 08-06-10 16:30 |
3BarLockscreen NL (Clean Script) | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 120 | 19-08-09 20:34 |
iPhone: Clean firmware | wvy | Jailbreak | 2 | 21-11-08 01:53 |
|
|