iPad 2 5.1.1 Slide to unlock verwijderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ben al een tijdje opzoek naar en manier om de Slide to unlock bar en tekst Te verwijderen op een ipad 2 met 5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPad 2 5.1.1 Slide to unlock verwijderen
Hallo
Ben al een tijdje opzoek naar en manier om de Slide to unlock bar en tekst Te verwijderen op een ipad 2 met 5 1 1 maar niets lukt op dit moment. Ik heb alle gangbare optie geprobeerd: Slide to unlock killer Clear lockscreen Ect ect Weet iemand of dit überhaupt mogelijk is met deze firmware (5.1.1)? Rob |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Springtomize 2 misschien?
|
||||
|
||||
ha fridgenl
bedankt voor je tip hen nu alleen een probleempje! heb ion spr2 in lockscreen de knop uit gezet .... alleen kom ik nu niet meer in mn ipad ! enig idee? rob |
|
||||
|
||||
Dat is minder, je moet ff googlen hoe je dan je iPhone in safe-mode kan opstarten (als dat almogelijk is) anders via SSH of een programma als Diskaid of i-Funbox proberen het probleem handmatig te herstellen.
|
|
||||
|
||||
okee fridgenl
het is opgelost vond in een oudere post de oplossing via sbsetting naar safemode en dan via de sttings spr2 uitzetten en resetten. ach weten we dat ook weer! thanks rob maare nog een ander idee om die balk weg te halen? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
okee fridgenl!
dat was de oplssing voor mij ! top! dit werkt uitstekend. en dat van activator,had ik zelf natuurlijk aan moeten denken! maar ja.... tip was zeer welkom. bedankt rob |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
'Slide to unlock' alternatief | philopwr | Jailbreak apps en thema's | 3 | 28-05-12 16:32 |
slide to unlock failed | ssan | Unlock | 1 | 12-01-11 16:20 |
slide to unlock | levirobben | Archief | 1 | 07-04-10 19:45 |
Slide 2 unlock | Freeloader | Archief | 2 | 17-01-10 13:34 |
Slide to unlock geluid | zwaan | Jailbreak apps en thema's | 7 | 27-05-09 12:27 |
|
|