Fout melding bij iets instaleren in Cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik ben met Cydia aan het spelen maar krijg steeds een foutmelding bij als ik iets instaleer. Ik heb een foto toegevoegd voor duidelijkheid. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fout melding bij iets instaleren in Cydia
Hoi
Ik ben met Cydia aan het spelen maar krijg steeds een foutmelding bij als ik iets instaleer. Ik heb een foto toegevoegd voor duidelijkheid. Het komt nu ook al bij gegevens verversen naar boven en weet niet wat ik daar mee moet doen? Wie heeft er een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die bepaalde "repo" is niet beschikbaar om "iets" te installeren en daarom kunnen de GPG sleutels niet geverifieerd worden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
fout melding bij reservekopie maken | sander junger | iPhone algemeen | 0 | 20-10-11 18:16 |
Windows: Fout melding bij aanmaken van reservekopie | hakkie37 | iTunes | 2 | 12-10-09 21:13 |
apt.bigboss.us.com plat of doe ik iets fout | Gido | iPhone algemeen | 3 | 06-02-09 00:34 |
Heb ik iets fout gedaan..? | Lantaarnpaal | Unlock [archief] | 5 | 02-02-08 17:13 |
|
|