Fout melding bij aanmaken van reservekopie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg telkens een foutmelding bij het maken van een reservekopie weet iemand er meer over hoe dat onstaat en hoe ik het dat kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik krijg telkens een foutmelding bij het maken van een reservekopie weet iemand er meer over hoe dat onstaat en hoe ik het dat kan voorkomen zodat ik een reservekopie kan maken? Ik krijg deze melding: iTunes kan geen reservekopie maken van de iPhone, omdat de reservekopie niet op de computer kan worden opgeslagen.
weet iemand waarom? Laatst gewijzigd door King1987; 04-10-09 om 23:49. Reden: edit knop gebruiken aub. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik heb ook zoown soort probleem maar bij mij staat er
kan geen reservekopie maken omdat de iphone is losgekoppeld ik heb al 2 kabeltjes geprobeerd en verschillende usb poorten weet iemand hoe dit komt :S |
|
||||
|
||||
verdorie ik heb het nu ook bij 1 iphone! Grrrr
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding bij het aan aanmaken van Beltoon | juupster | Ringtones en Wallpapers | 15 | 18-06-09 17:05 |
fout melding naar het handelen van de jailbreak | Eddegroninger | Jailbreak | 9 | 01-02-09 18:28 |
iPhone: Fout melding van I-tunes | Wildsavage | Jailbreak | 8 | 31-12-08 10:08 |
Mac OS X: iTunes blijft de melding geven: "herstel vanaf de reservekopie van iphone - datum" | ErickJacobs | iTunes | 0 | 18-08-08 00:42 |
|
|