fout melding bij reservekopie maken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik wil graag een reservekopie maken maar krijg een fout melding waar ik niet veel mee kan. ik krijg t volgende te zien: Itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fout melding bij reservekopie maken
hallo,
ik wil graag een reservekopie maken maar krijg een fout melding waar ik niet veel mee kan. ik krijg t volgende te zien: Itunes kan geen reservekopie maken van de iphone, omdat de reservekopie niet kan worden opgeslagen. Wat moet ik hier aan doen zodat ik toch een kopie kan maken en zodoende ook ios5 erop kan zetten? Groet Sander |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen reservekopie maken van de iPad omdat zich een fout heeft gedaan | johan1967 | iPad algemeen | 2 | 10-07-11 12:04 |
Foutmelding bij maken reservekopie iphone | MillyNelly | iPhone algemeen | 8 | 04-04-11 14:48 |
Windows: Iphone kan geen reservekopie maken (fout -20) | MrMyagiii | iTunes | 10 | 26-10-10 23:56 |
Windows: Fout melding bij aanmaken van reservekopie | hakkie37 | iTunes | 2 | 12-10-09 21:13 |
reservekopie maken mislukt melding | Tuur | Archief | 18 | 16-01-09 20:18 |
|
|