App die fotos maakt als je verkeerde code intikt discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Is er een prog/app die fotos maakt van de gene die de code op je I phone verkeerd intoest?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App die fotos maakt als je verkeerde code intikt
Hallo allemaal,
Is er een prog/app die fotos maakt van de gene die de code op je I phone verkeerd intoest? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iGotYa maakt een foto bij een verkeerde pin en stuurt de foto vervolgens naar je email. Weet niet zeker of je ook kan instellen dat hij de foto bewaard in de app.
|
|
|||
|
|||
Oke via Cydia geinstaleerd, THANKS!
|
|
||||
|
||||
Maar dit werkt niet op de iOs 5 hé?!?!
Alleen 4?! |
|
||||
|
||||
Werkt wel op iOS 5. Alternatief: iCaughtU
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook het programma iGotYa geinstaleerd, maar hij stuurd af en toe maar een mail naar het adres die op gegeven is als de code verkeerd is ingetypt. Heb ik iets verkeerds ingegeven? |
|
||||
|
||||
Betwijfel het. Ik zou opnieuw installeren en/of mail-instellingen checken. Misschien zou het ook aan je verbinding kunnen liggen?
|
|
|||
|
|||
Heb de versie er nu afgehaald en ga het opnieuw proberen
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Jailbreak apps & thema's
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek app die gebruikt maakt van Box.net of Dropbox | eugje | Muziek, foto & video | 0 | 16-10-11 17:56 |
Fotos die ik maak zijn er niet op computer | borgqueenx | iPhone algemeen | 1 | 15-08-10 11:06 |
|
|