[Nieuw] Concept Car Theme made by SoundForge discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hierbij een nieuw door mij gemaakt Theme genaamd "Concept Car". Het Theme bestaat uit een Wallpaper, een Dock (inclusief alternatief), een StatusBar (inclusief alternatief) en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[Nieuw] Concept Car Theme made by SoundForge
Hierbij een nieuw door mij gemaakt Theme genaamd "Concept Car". Het Theme bestaat uit een Wallpaper, een Dock (inclusief alternatief), een StatusBar (inclusief alternatief) en de Icons.
De Screenshots: Mochten jullie nog icons nodig hebben van applicaties die je gebruikt of andere zaken wensen, laat me dit dan, door een verzoek in dit topic, even weten. Veel plezier ermee! Greetz, SoundForge Laatst gewijzigd door SoundForge; 28-04-08 om 13:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hierbij een iets aangepast exemplaar van het YouTube Icon (+ het alternatief) en een alternatief voor het Installer Icon.
EDIT | Inmiddels toegevoegd aan Concept Car v2.rar hierboven in #1 Laatst gewijzigd door SoundForge; 28-04-08 om 13:22. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCubic Theme made by SoundForge | SoundForge | Jailbreak apps en thema's | 15 | 25-05-08 14:18 |
iGrey Theme made by SoundForge | SoundForge | Jailbreak apps en thema's | 2 | 05-05-08 10:47 |
iGreen Theme made by SoundForge | SoundForge | Jailbreak apps en thema's | 3 | 04-05-08 17:40 |
|
|