iGreen Theme made by SoundForge discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is alweer (na White Tiger Theme en Concept Car Theme) mijn derde Theme dat ik heb gemaakt en hier plaats. Na een behoorlijk tijdje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iGreen Theme made by SoundForge
Dit is alweer (na White Tiger Theme en Concept Car Theme) mijn derde Theme dat ik heb gemaakt en hier plaats.
Na een behoorlijk tijdje pielen ben ik uitgekomen op een groen Theme genaamd iGreen. Het Theme bestaat uit een LockBackground, een Wallpaper, een Statusbar, een Dock en natuurlijk de Icons. Ben (ook) nog van plan een Engelse uitvoering van dit Theme uit te brengen als er voldoende interesse voor is. Hierbij de Screenshots: Zou zeggen snoep verstandig, neem een iGroene Apple! Veel plezier ermee! Greetz, SoundForge Laatst gewijzigd door SoundForge; 04-05-08 om 01:45. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mooi hoor. is er ook in het zwart ipv groen?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hierbij een verbeterde versie van het Agenda icon.
Greetz, SoundForge |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tweaks 3.0 (Made by ArB) | ArB | iPhone algemeen | 29 | 25-06-09 21:13 |
iCubic Theme made by SoundForge | SoundForge | Jailbreak apps en thema's | 15 | 25-05-08 14:18 |
Bleu Theme (mijn theme) | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-05-08 21:24 |
iGrey Theme made by SoundForge | SoundForge | Jailbreak apps en thema's | 2 | 05-05-08 10:47 |
[Nieuw] Concept Car Theme made by SoundForge | SoundForge | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-04-08 17:55 |
|
|