nieuwe iconen gemaakt, post ze hier discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hier een paar nieuwe iconen, zoals P-Firewall en vWallpaper zijn nieuwe apps, dus hier al aangepaste iconen ervoor. Deze kun je direct in de map ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
nieuwe iconen gemaakt, post ze hier
hier een paar nieuwe iconen, zoals P-Firewall en vWallpaper zijn nieuwe apps, dus hier al aangepaste iconen ervoor.
Deze kun je direct in de map Library/Summerboard/themes/Croiman/icons zetten van ifoneguide themas Croiman's SB theme.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is het niet makkelijker om ze in een repo te gooien??? aangezien waarschijnlijk niet iedereen met SSH werkt....
|
||||
|
||||
Dat komt nog als ik een dikke update ervoor hebt gemaakt.
Word hopelijk Croiman's theme uit ifoneguide repo geupdate. |
|
||||
|
||||
Maar als je een theme wil hebben, moet je daar niet customize voor hebben? Die heb ik dus niet...
Laatst gewijzigd door Chrisl; 02-05-08 om 14:25. |
|
||||
|
||||
voor dit theme heb je dus Summerboard nodig, geen customize.
Hij staat nu al in de repo van ifonguide.nl/114 onder ifoneguide theme's. Maar ben een update aant maken. |
|
||||
|
||||
Ok, dus weer een apart icoontje op je springboard...... hmmm minder...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nou, ik wil graag 1 scherm hebben met app icoontjes, niet dat je meerdere springboards hebt, snap je? Ik de-installeer ook eerst een app, voor ik iets anders installeer waarbij ik een nieuw icoontje krijg. Soms zie ik wel eens voor beelden van springboards, waarop te zien is dat hij of zij meerdere schermen heeft. Dat vindt ik dus helemaal niks.... Ik bedoel dit dus: Van die balletjes onderaan wat aangeeft dat je meerdere schermen hebt.... |
|
||||
|
||||
dus jouw iphone is zo goed als standaard met maar 1 springboard?
|
|
||||
|
||||
dat is correct, over.....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Post hier je mooie iPhone Wallpapers! | Jochem | Jailbreak apps en thema's | 213 | 28-02-13 17:46 |
Post hier je iconen! | Brian_NL | Jailbreak apps en thema's | 18 | 29-11-11 14:34 |
Post hier je Customize addons!! | iMario | Jailbreak apps en thema's | 72 | 26-11-11 21:29 |
Post hier jouw Computer Werkstation ! | iMario | Chat en geruchten | 86 | 08-01-10 01:05 |
Post hier alle Sources | iFonzie | Archief | 1 | 06-12-07 23:09 |
|
|