Post hier je iconen! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kon geen aparte topic vinden over het posten van iconen, vandaar dat ik deze start. Post voortaan hier je iconen, of plaats een verzoek! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Post hier je iconen!
Ik kon geen aparte topic vinden over het posten van iconen, vandaar dat ik deze start.
Post voortaan hier je iconen, of plaats een verzoek! Zodat iedereen ze kan toevoegen aan zijn of haar springboard! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nou dan doe ik zelf wel de eerste aanvraag
Heeft iemand een icoon van de voetbal intenational, voetbalzone, online soccer manager? Het liefst zou ik graag een icoon van het oude logo willen hebben van Ajax. Als dat eventueel niet kan mag er als alternatief wel het huidige logo gebruikt worden Heeft iemand deze iconen tot zijn beschikking of zou die deze kunnen maken? Ik denk niet dat je mij daar alleen blij mee maakt, maar ook vele andere |
|
|||
|
|||
Wellicht is dit tevens de juiste plek om de iconen voor Retext te plaatsen?
Is er iemand die alle icons heeft?
|
|||
|
|||
Indien je iconen wilt plaatsen die iemand anders heeft gemaakt, moet je hiervoor toestemming vragen aan de maker. Iemand's werk zo maar gaan posten is hier waarschijnlijk ook tegen de regels.
|
||||
|
||||
Forum gebruiker iMario (thanks ) heeft eens een bestand met rond de 500 iconen geplaatst. Ik post hier even die iconen in een zip bestand (5,5MB).
http://www.micheldeboer.nl/iphone/iMario's Icon Pack.zip
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb alleen een aanvraag gedaan, helaas niet beantwoord. Stel dat er een icoon was geplaatst, zou de poster vast wel zeggen of het zn eigen creatie is of dat hij hem van iemand heeft. |
|
|||
|
|||
@Brian_NL
Mijn reactie was niet op u bedoeld, maar op de reactie van sjoeii. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ondanks eerdere verzoeken probeer ik het nog maar een keer..
Zou iemand die handig is met photoshop van mijn bijgevoegde plaatjes een icoon kunnen maken voor op het springboard? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nou die van Ajax heb ik dan gevonden..
Alleen beetje jammer van die gele rand erom heen!? Iemand die dat kan veranderen? Heb trouwens nog meerdere logo's van buitenlandse clubs, doe maar een verzoek en ik zal kijken of ik hem heb, het zijn namelijk teveel om op te noemen.. en uit Nederland alleen nog die van de KNVB en van dat lelijke p$v.. Laatst gewijzigd door Brian_NL; 28-10-08 om 19:53. |
|
||||
|
||||
Super! Dat Iconenpack van iMario Echt heel erg handig hoor! Mijn complimentjes..
Maar ik heb een vraag (die ik ook al eerder had gesteld in een topic) is er misschien iemand die het icoontje heeft van 'Music' van de iPod Touch? Die wil ik namelijk erg graag hebben.. maar het lukt me niet om hem te vinden. Alvast thanx
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Download iPod touch Music icon
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
hoe voeg je die dingen dan allemaal toe?
ik kom er gewoon echt niet uit hier... |
|
||||
|
||||
haha grapje ik heb al gevonden, toch handig die zoekfunctie,
maar een ding snap ik niet, als ik iconen wil toevoegen, en dat ook doe via winSCP enz.. geeft mijn iphone nog gewoon de oude iconen, weet iemand hoe dit op te lossen is? |
|
||||
|
||||
Staan nog wat Illumine Icons op mijn website.... Deze komen nog uit mijn 3G tijdperk en zijn dus derhalve in SD kwaliteit.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Post hier je Customize addons!! | iMario | Jailbreak apps en thema's | 72 | 26-11-11 21:29 |
iPhone: 4.2.1 compatibele Cydia apps-post ze hier | JaytB | Jailbreak | 53 | 09-12-10 15:59 |
Post hier jouw Computer Werkstation ! | iMario | Chat en geruchten | 86 | 08-01-10 01:05 |
nieuwe iconen gemaakt, post ze hier | croiman | Jailbreak apps en thema's | 10 | 04-05-08 09:10 |
Post hier alle Sources | iFonzie | Archief | 1 | 06-12-07 23:09 |
|
|