Video Wallpaper discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) jammer dat je hierdoor geen video's meer kunt afspelen en als je muziek afspeelt stopt je animated background of andersom... dus moet nog veel gebeuren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jammer dat je hierdoor geen video's meer kunt afspelen en als je muziek afspeelt stopt je animated background of andersom... dus moet nog veel gebeuren voor het echt goed gebruikt kan worden...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ach niet alles is perfect he Ik vond het wel leuk om te proberen en daar blijft het voor mij bij Leuk voor de luitjes die eens wat anders willen met hun springboard.
|
||||
|
||||
ik heb er ene in gebruik, en die laat ik draaien. HighEnergy , is wel een leuke.
Hier een filmpje : YouTube - Psycho case mod with moving Wallpaper
|
||||
|
||||
Die is wel leuk Waar heb je hem vandaan kerel?
|
|
||||
|
||||
Heb ook een andere dock gezet, die beter bij pas bij zo een moving wallpaper, hier heb je t bestand, je zet ze bij de andere.
Hierbij zet ik ook de dock, die je kunt wisselen met customize of rechtstreeks naar je System/Library/Coreservices/springboard.app/ hier is hij : http://psychomod.googlepages.com/HighEnergy.mov of als RAR bestand : http://psychomod.googlepages.com/HighEnergy.rar Laatst gewijzigd door croiman; 29-04-08 om 10:05. |
|
||||
|
||||
Aah bedankt, zal het eens uitproberen wanneer ik thuis ben. Good job!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
anavond thuis eens kijken dan ben nu weeken namelijk
|
|
||||
|
||||
hierbij een programma om ieder video om te vormen naar 320x480 in *.mov formaat van 10sec max.
alles mogelijk met deze gratis versie. ideaal voor vWallpaper.app je tijd bijknippen, van dvd naar mov, je grootte van filmpje, alles.... enjoy http://psychomod.googlepages.com/tvc312b.exe |
|
|||
|
|||
Vandaag update gehad naar versie 0.5.
Op het eerste gezicht niet heel erg veel verbeteringen. Er is wat reclame toegevoegd en een link naar de site van de applicatie. Verder staan mijn filmpjes nu niet meer in de lijst. Wel laat hij het filmpje zien wat er al op stond. Vanavond alles moving wallpapers erop zetten weer. Nu even geen tijd want ik ga koniginnendag vieren in Amsterdam |
|
|||
|
|||
map op 114 is trouwens /var/mobile/Media/Skrew/Videos/ ipv van Library/Skrew/Videos
|
|
||||
|
||||
Uuhm jongens even een noobish vraag va mij hoor Tja mag ik ook eens
Ik vind nergens de map waar ik de .mov video's in moet stoppen voor vWallpaper.... Kan iemand mij helpen ? Edit: ARRGHH dat is stom, ik vraag het net en 1 min later vind ik de map |
|
||||
|
||||
Iemand enig idee waarvoor vWallpaper het .mov filmpje niet oppakt in de lijst van "select video" ? Ik heb een video geplaatst in de locatie: applications/vWallpaper/Skrew/Videos. Is dit correct of ben ik nu echt slecht bezig?
|
|
||||
|
||||
Yep, je bent slecht bezig... Lees de post van Matic (vanochtend 7:51) maar eens!
|
|||
|
|||
Mm grappig. Wel lekker batterij vretend
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Weet iemand een goed (liefst freeware) tooltje om video om te zetten naar 320x480 formaat? Of om bestaande video mee bij te snijden?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik had zelf allang de methode geprobeerd om in de goede mappen van versie 1.1.4 de video te plaatsen maar die werkt niet, dus ik pruts wel wat door. Maar ga eerst zelf eens goed lezen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Daar reageer ik op door te zeggen:'Yep, je bent slecht bezig... ' Let op de smileys!! Dus iets minder fel reageren mag wel... Verder heb je gelijk over dat programmaatje. Ik had dat programmaatje geprobeerd, maar op de een of andere manier werkte hij niet. Dat had ik moeten vermelden. Mijn fout, excuses!! |
|
||||
|
||||
met deze program, kun je de maten van je video aanpassen, de duur van de video en het formaat veranderen. Deze gebruik ik al enkele dagen hiervoor zonder enig probleem, is wel een trial (pop-up), maar werkt goed.
http://psychomod.googlepages.com/tvc312b.exe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon | xzero | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-04-08 22:13 |
|
|