//

Video Wallpaper

Video Wallpaper discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ...super Programma!! Bedankt voor de vWallpaper links greetz...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 07-05-08, 19:40
mabuse mabuse is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: NL,D,It
Berichten: 12
Standaard

...super Programma!!
Bedankt voor de vWallpaper links
greetz
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 08-05-08, 09:30
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Ik ga mijn super enthousiaste reactie(s) over vWallpaper toch moeten terugnemen. Heb al paar keer het probleem gekregen dat mijn iPhone "hangt", zoals we zeggen. Een soft reset lost alles wel op, maar toch vind ik dat deze app niet vlekkeloos samenwerkt met andere apps. Zoals Raging Thunder (racespel) bijvoorbeeld. Na installatie van dit spel terwijl mijn vWallpaper actief stond, is mijn iPhone ZOOO hard gecrasht, dat ik em volledig opnieuw moest bewerken met iLiberty+.
Dus mijn "2 thumbs up" ga ik zeker terugnemen.
Let dus wel een beetje op met dit programma!
  #83  
Oud 08-05-08, 11:37
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

Daarom is het nog in test en preview als je vWallpaper opend op je iphone
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #84  
Oud 15-05-08, 18:58
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Voor mij zo waardeloos als wat. 100.000 keer Enable ON/OFF gedaan en springboard opnieuw opgestart, iPhone 100x aan en uit gezet en Theme Wallpaper OFF. Helpt allemaal niets. Krijg het gewoon niet aan de praat. Ik heb firmware 1.1.1 en upgraden wil ik niet. Ik geef het op.

p.s.: Croiman's converter helpt me ook niet verder. MP4 of MOV het heeft geen zin.

EDIT1: Juist nu ik dit bericht heb getypt en mijn iPhone even liet rusten begon hij ineens te werken. Ongelofelijk! Ziet er toch wel geinig uit! Na het "slide to unlock" duurt het laden van de vWallpaper blijkbaar even (een minuut ofzo). Dat is trouwens wel waardeloos want zo lang wil ik er niet op wachten na het ontgrendelen!

EDIT 2: Steeds na het "slide to unlock" zie ik geen wallpaper. Ik moet dan via de applicatie vWallpaper weer "Restart springboard" doen om hem weer te voorschijn te toveren. Jammer! Had net een hele mooie "driving" vwallpaper van een SUV door een grote stad.

Heb in Customize vWallpaper maar onzichtbaar gemaakt. Zo kan ik in Installer de updates in de gaten houden.

Laatst gewijzigd door S.A.F; 15-05-08 om 19:30.
  #85  
Oud 15-05-08, 19:11
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.A.F Bekijk bericht
Voor mij zo waardeloos als wat. 100.000 keer Enable ON/OFF gedaan en springboard opnieuw opgestart, iPhone 100x aan en uit gezet en Theme Wallpaper OFF. Helpt allemaal niets. Krijg het gewoon niet aan de praat. Ik heb firmware 1.1.1 en upgraden wil ik niet. Ik geef het op.

p.s.: Croiman's converter helpt me ook niet verder. MP4 of MOV het heeft geen zin.

EDIT! Juist nu ik dit bericht heb getypt en mijn iPhone even liet rusten begon hij ineens te werken. Ongelofelijk! Ziet er toch wel geinig uit! Na het "slide to unlock" duurt het laden van de vWallpaper blijkbaar even (een minuut ofzo). Dat is trouwens wel waardeloos want zo lang wil ik er niet op wachten na het ontgrendelen!
is alleen voor 1.1.4.
1.1.1 en 1.1.2 draaien het NIET.
  #86  
Oud 15-05-08, 22:38
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door croiman
is alleen voor 1.1.4.
1.1.1 en 1.1.2 draaien het NIET.
Oh, dat wist ik niet. Het werkt overigens ook op 1.1.1. Alleen valt hij vaak weg. Niet erg stabiel dus. Heb hem maar weer uitgezet. Wellicht dat een update in de toekomst beter draait.
  #87  
Oud 15-05-08, 22:44
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

op 114 totaal geen probleem mee, best wel leuk, ma als je langs ernaar kijkt , kijk je scheel
  #88  
Oud 16-05-08, 10:23
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Citaat:
Wellicht dat een update in de toekomst beter draait.
Een update van je 1.1.1FW zou ook geen kwaad kunnen natuurlijk. Ik weet niet wat jouw reden is om nog te wachten met upgraden naar 1.1.4, maar ik heb ook lang gewacht en braaf met mijn NextSim gewerkt uit angst dat ik mijn iPhone om zeep zou helpen. Maar met iLiberty+ is het echt piece of cake! Dus als er verder geen redenen meer zijn: just do it!
EDIT: sorry voor de off-topic reactie...
  #89  
Oud 16-05-08, 13:37
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover Bekijk bericht
Een update van je 1.1.1FW zou ook geen kwaad kunnen natuurlijk. Ik weet niet wat jouw reden is om nog te wachten met upgraden naar 1.1.4, maar ik heb ook lang gewacht en braaf met mijn NextSim gewerkt uit angst dat ik mijn iPhone om zeep zou helpen. Maar met iLiberty+ is het echt piece of cake! Dus als er verder geen redenen meer zijn: just do it!
EDIT: sorry voor de off-topic reactie...
Heel eenvoudig. Geen zin om de moeite te nemen om het forum door te spitten op zoek naar het programma om (en de moeite om) een back-up te maken van foto's, notities, telefoonlijsten, etc. En alles wat ik geinstalleerd heb (incl. Installer met alle sources) wil ik niet opnieuw moeten doen. Geen zin in alle moeite van zo'n back-up. En dan zul je net zien dat alles weer net niet helemaal werkt naar behoren.

Bovendien is er nog geen enkel boeiend voordeel van 1.1.4 tov 1.1.1. Enkel nadelen als je het mij vraagt. Dingen die op 1.1.1 altijd en eenvoudig werken moeten ineens anders of zijn onmogelijk op 1.1.4. Sommige applicaties werken ook niet op 1.1.4.

Nee, laat maar lekker zitten.
  #90  
Oud 02-07-08, 00:47
glennseegers glennseegers is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gaanderen
Berichten: 19
Standaard

weet iemand toevallig wat repositories voor versie 0.9 van vwallpaper want heb eigenlijk niet zoon zin om met ssh te prutsen (te lui voor )
  #91  
Oud 10-06-09, 01:07
ditbenikniet ditbenikniet is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: zoetermeer
Berichten: 47
Standaard

heeft iemand mischien een aantal links naat wat VWallpaper's ??

heb heel wat gezocht en heb er maar 6 kunnen vinden die elke keer weer terug kwamen tijdens het googlen
  #92  
Oud 10-06-09, 01:18
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ditbenikniet Bekijk bericht
heeft iemand mischien een aantal links naat wat VWallpaper's ??

heb heel wat gezocht en heb er maar 6 kunnen vinden die elke keer weer terug kwamen tijdens het googlen
Let me google that for you
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #93  
Oud 10-06-09, 11:02
ditbenikniet ditbenikniet is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: zoetermeer
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
ik heb nu een hele mooie site gevonden met veen Vwallpapers ThemeMyPhone : Free Apple iPhone 3G Wallpapers : iPod touch : G1 Backgrounds & Ringtones - vWallpapers Video Wallpapers
alleen weet ik niet hoe ik deze nou kan downloaden !
weet iemand wel hoe dit werk, dan zou ik dat graag willen weten.

ps heeft iemand hier de vwallpaper met dat dansende vrouw?
  #94  
Oud 03-08-09, 15:32
gewoonchill gewoonchill is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard

ik ben op zoek naar een leopard aurora videowallpaper voor iphone.. Heb de betreffende screensaver al gevonden (aurora v2) voor de mac. Heb het beeld al gecaptured en er een mov van gemaakt, maar hoe krijg ik die afgespeeld? Skrewcommen en vwallpaper doen het niet op mijn fw 3.0

heb net mov geconverteerd naar mp4.. zo ver ben ik al..

Laatst gewijzigd door gewoonchill; 03-08-09 om 16:20. Reden: verder met het probleem
  #95  
Oud 03-05-10, 23:05
ab156's schermafbeelding
ab156 ab156 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: De oudste stad van Nederland
Berichten: 71
Standaard

Vwallpaper werkt perfect, ik heb het ook zojuist geinstalleerd op een 3GS met jailbreak/spirit
  #96  
Oud 14-05-10, 14:14
ambupleeg ambupleeg is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard

He gasten,

Even een vraagje, heb een Iphone 3gs, gejailbreaked met 3.1.3, kan ik Vwallpaper hierop instaleren en hoe? Heb al zitten kijken op youtube, maar kan niets specifieks vinden voor 3.1.3 firmware?!
Heeft iemand dit al geinstalleerd op 3.1.3?

Thanks!
  #97  
Oud 21-05-10, 19:26
pokkie69 pokkie69 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard Autolock & vwallpapers

Tik dit adres bij sources in cydia http://i.danstaface.net/deb/

Hier staat een update vwallpaper & skrew.

Update ze en je slaapfunctie (autolock) werkt ook bij vwallpapers zo als het hoort.

Scheelt een hoop opladen van je batterij.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon xzero Jailbreak apps en thema's 0 02-04-08 21:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:34.