steeds terugkerende irritante ongewenste pop up discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik alleen de repo's die standaard in Cydia zitten (plus de beta repo van Ryan Petrich) en zal het melden als ik ook last ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik gebruik alleen de repo's die standaard in Cydia zitten (plus de beta repo van Ryan Petrich) en zal het melden als ik ook last krijg van deze pop-ups.
|
|
|
|||
|
|||
BTW
De hier eerder geplaatste HOSTS file is ook bedoeld om onder anderen, de CYDIA Repos te versnellen, doordat er allerlei "AD's" (advertentie) sites worden geblockeerd! Graag hoor ik of er nog andere oplossing zijn/worden gevonden! |
|
|||
|
|||
trekt, denk ik, wel je batterij sneller leeg...niet?
|
|
|||
|
|||
Hi iedereen!
Dit is wat ik tot nu toe, met behulp van SysInfo Plus 1.1, heb ik ondekt dat de "SpringBoard" onder "Mobile User's Processes" meer dan 200MB gebruikt (zonder de speciale HOSTS file" Met de speciale "HOSTS file" gebruikt deze alleen maar +-50MB!!! Dus er heeft zich iets genesteld in dat process dat er voor zorg dat er zoveel geheugen wordt afgesnoept! Misschien dat iemand hier iets mee kan! Verder lijkt het er op dat het iets te maken heeft met CHROME! met name de uitbrieding(en) er op! |
|
|||
|
|||
Kreeg het gister laat ook en werd er natuurlijk gek van. Ik heb alleen nooit Chrome op mn iphone gehad dus daar kan het niet aan liggen. Hebben jullie er na een nieuwe jailbreak ook weer last van of is het dan permanent weg?
|
|
|||
|
|||
@ markp86
Heb na 48 uur lang pop ups op mn iPhone en van alles geprobeerd, gewoon een restore gedaan en opnieuw jailbreak...Loopt weer als een zonnetje zonder pop ups! |
|
|||
|
|||
Hier ook sinds gisteravond opeens die vervelende popup van ganaahora.com
Ben erg benieuwd hoe dit kan hoor..... |
|
|||
|
|||
echt bizar dit hoor...hier in deze thread komen er laatste 24 uur steeds wat mensen bij met die pop ups en die 2 fora (waarvan ik de namen NIET ga noemen) lees ik zojuist ook in een thread laatste 12 uur meerdere mensen met dit probleem...
Als dit zo doorgaat is er echt iets goed mis....maar ja, waar??? Niemand die het weet, denk ik @ Cyberbob; ik kan je 1 ding aanraden; restore & nieuwe JB. Ik heb bijna 2 dagen lang die rot pop ups gehad en de avond voordat ik ging restoren was het echt heel erg, soms wel 50 pop ups tegelijk en een knipperend scherm. En nu al bijna 24 uur verlost van die pop ups |
|
|||
|
|||
Nou, ik moet zeggen dat voorlopig mijn probleem is opgelost.
Ik heb mijn host -file vervangen en inmiddels al een aantal uren popup vrij... Toch zou ik wel eens willen welke app hiervoor verantwoordelijk is.... |
|
||||
|
||||
Ik heb er ook last van. En ook alleen maar op me iPad 2, niet op me iPhone 4S.
Gebruik geen chrome op me iPad, dus daar kan het niet aan liggen. Toch gek dat er echt heel veel mensen last van hebben, maar uit de community nog vrij weinig antwoorden bekent zijn
|
|||
|
|||
Ik heb verder wat onderzoek vericht, en alles wijst toch in de richting van CHROME met een toevoeging : BETTERCHROME
ik heb een uitgebreid verhaal hier gepost: http://forum.iculture.nl/f80/icultur...tml#post808733 |
|
|||
|
|||
NEEEEEEEE! dit geloof je toch niet!?? Eerst dus die vervelende pop ups gehad...2 dagen later Restore en opnieuw JB. Alleen maar tweaks en dergelijke installed uit de repo's standaard aanwezig in Cydia.
Ging een week goed, krijg nu weeeer die ***** pop ups! Zo is een jailbroken iPhone natuurlijk niks meer aan. Dus opnieuw je iPhone restoren en JB-en is niet de 100% oplossing voor deze irritante pop ups. En ik heb ook het vermoeden dat de App Chrome hier iets mee te maken heeft. Heb maandenlang geen pop ups gekregen en eigenlijk sinds ik 2 weken geleden Chrome heb installed is de ellende begonnen. Maar goed, tis een vermoeden, 100% zeker weet ik het natuurlijk niet Nou, we gaan dan maar weer voor de zoveelste keer Restoren en opnieuw jailbreaken. Dit word mijn laatste jailbreak, heb geen zin om steeds bij de terugkomende pop ups al die handelingen weer opnieuw te verrichten edit: wat me nu wederom opvalt...ik open Cydia en word DIRECT (ongevraagd!) doorgelinkt naar de Apple AppStore en weer naar diezelfde app als een week geleden; MobLoader |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 juli 2012 om 10:52 ---------- Citaat:
Toch gebruik ik geen chrome.. Ik zat op facebook.. keek een videolink van iemand en toen kwamen de popups.. |
|
|||
|
|||
Hallo mensen,
Ik heb copic en whatsapp quick reply verwijderd en daarna geheugen geschoond, en alls is weer normaal! Gr Ron |
|
|||
|
|||
heb ff de Cydia app Firewall IP aangezet en nu al ruim 7 uur geen pop ups
|
|
|||
|
|||
Ik heb/had ook last van die popups, maar dan met een link naar visitorprize.com. Ik heb een half uur geleden de tweak Chrome Download Enabler verwijderd en sindsdien krijg ik de popups niet meer. Duimen maar dat het zo blijft!
|
|
|||
|
|||
als ik zo de ervaringen lees van de mensen met de pop ups in deze thread, blijkt toch 1 vrijwel zeker;
Chrome icm aanverwante tweaks heeft iets met die pop ups te maken. Ik ben nog geen enkel onderwerp op dit forum tegen gekomen eerder met zoveel meldingen over deze irritante pop ups |
|
|||
|
|||
Ik kan zeggen dat ik voorlopig, na een 7-tal uren en een reboot, nog steeds verlost ben van de popups. Dus na het verwijderen van Chrome Download Enabler.
Ikke blij En wou deze info toch delen. |
|
|||
|
|||
chrome heb ik er nooit opgehad, maar wel opeens de gonoraa popup.
De host file uit dit draadje in de foon gezet en de popups zijn verdwenen. Echter, er is nu een nieuw probleem ontstaan: bij het klikken op een link naar een app (bijvoorbeeld vanuit de IPC-app), opent de appstore niet meer. Ook niet na eerst alles afsluiten, of reboot e.d. |
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook en hij gaat ook af en toe opeens naar de app Mobloader. Ik heb hem al opnieuw gejailbreaked maar heeft niks geholpen, want heb dezelfde dingen weer geïnstalleerd.
Ik had ergens gelezen dat iCleaner uit Cydia zou helpen, maar heeft bij mij niet geholpen. Doordat ie telkens crashed kan ik verder bijna niks doen :s |
Labels |
popup, popups |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Steeds die pop ups! | By1 | iPad algemeen | 3 | 19-02-12 23:01 |
Wintertijdbug: terugkerende alarmmeldingen foutief | XIII | iPhone algemeen | 76 | 17-11-10 05:23 |
Irritante autocorrectie | komkomkomer | Archief | 6 | 28-07-09 11:12 |
[Agenda] Terugkerende afspraak | Jensteh | iPhone Apps | 2 | 07-12-08 23:26 |
|
|