steeds terugkerende irritante ongewenste pop up discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen popups hier, ik heb chrome, en de enige chrome tweak: chromizer... Chrome gebruik ik nooit dus misschien heb ik het daarom niet, en Cydia ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen popups hier, ik heb chrome, en de enige chrome tweak: chromizer... Chrome gebruik ik nooit dus misschien heb ik het daarom niet, en Cydia zal ik voor de zekerheid ook wel eventjes niet openen...
Als ik jullie was zou ik dus dat met die hosts doen en icleaner installeren als je in safe mode bent; dan krijg je de popups niet, heb ik gehoord... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
goeden dag iedereen
sinds vandaag ontvang ik via safari spam als ik naar me eigen website ga word ik volgens door gestuurd om mobloader tekopen in de appstore |
|
|||
|
|||
Laatst werd ik in Cydia ook zomaar één keer doorgestuurd om Mobloader te kopen... Daarna nooit meer gebeurd
|
|
||||
|
||||
Nog nooit spam gehad via cydia of safari dus het komt dan echt door je zelf en niet door cydia..
Komt omdat je free lame games download of andere troep.. Weet wat je download en zodra het fout gaat verwijderd je het, en download niet allemaal troep tegelijk want je weet nooit wat erin zit.. zo blijft de sh*t buiten de deur
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Steeds die pop ups! | By1 | iPad algemeen | 3 | 19-02-12 23:01 |
Wintertijdbug: terugkerende alarmmeldingen foutief | XIII | iPhone algemeen | 76 | 17-11-10 05:23 |
Irritante autocorrectie | komkomkomer | Archief | 6 | 28-07-09 11:12 |
[Agenda] Terugkerende afspraak | Jensteh | iPhone Apps | 2 | 07-12-08 23:26 |
|
|