iPear Theme ! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit thema is gemaakt door Vibestar , een oude bekende uit de psp scene. Hij was daar best bekend om zijn 'spraakmakende' themas, zo had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPear Theme !
Dit thema is gemaakt door Vibestar, een oude bekende uit de psp scene. Hij was daar best bekend om zijn 'spraakmakende' themas, zo had hij altijd weer wat nieuws en bovendien altijd weer klasse. Dus ik was best verrast toen ik deze thema tegenkwam van hem voor de Iphone. Ik moet zelfs eerlijk toegeven dat dit één van de prachtigste themas is die ik gezien heb. Ik ben er alvast helemaal weg van dus jullie reacties zijn altijd welkom. Enjoy Screenshots: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nice Undertaxxx
Gij kunt goed met photoshop omgaan
|
||||
|
||||
ehm.. met welke app kan ik het activeren
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zeer vet.. nu in gebruik(H)
sorry voor de domme vraag dat zou ik inmiddels wel moeten weten! https://forum.iculture.nl/f1/ip...stalleren.html, voor de luie mensen onder ons |
|
||||
|
||||
Super VET!!! ik ga zeker wat icoontjes hiervan gebruiken
jammer ze zijn allemaal net wat te klein vergeleken mijn andere iconen
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door Grample; 03-05-08 om 01:36. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
Het is idd een hele mooie theme.
Heb m bij mezelf erop staan nu thnxxx |
|
|||
|
|||
imario, wrm maak je ze dan niet iets groter met photo shop. Als je dat niet kan doe ik het wel ff, het enige wat ik moet weten is de maat van je anderen apps, want anders weet ik niet hoeveel ik ze groter moet maken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
theme aanpassen in 2.0 | mcvdomoto | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-07-08 11:19 |
Theme builder | tukker | Jailbreak apps en thema's | 9 | 23-06-08 13:27 |
Bleu Theme (mijn theme) | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-05-08 21:24 |
Theme's op 1.1.3 | SuperDutch | Jailbreak apps en thema's | 12 | 21-03-08 21:59 |
theme in the theme...? | purse-o-nality | Jailbreak apps en thema's | 5 | 08-02-08 00:14 |
|
|