Black Album Cover Art discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo deze heb ik al enige tijd terug gevonden maar altijd vergeten te posten hier. Anyway deze file vervangt de lelijke blauwe cover die je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Black Album Cover Art
Zo deze heb ik al enige tijd terug gevonden maar altijd vergeten te posten hier. Anyway deze file vervangt de lelijke blauwe cover die je ziet wanneer je geen cover hebt bij je album. Standaard heeft apple de cover 256 x 256 gemaakt voor de iphone maar deze komt van Itunes en heeft de standaard 320 x 320 resolutie. Enjoy
Overschrijf gewoon de noartplaceholder.png die je kan vinden inMobileMusicPlayer.app/ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik heb nog wel een leuke aanvulling op jouw aanpassing van de mobilemusicplayer als je wilt? zal ze van de week eens posten.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Je gaat t leuk vinden, nog even en t is af.
Hier paar screenshots : ps: geef je mening graag Undertaxx (kijk na de controls, puze is ook stop bij muziek dus hierbij een rood kruisje en play is een mooi driehoekje in de stijl van next en previous song) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Album-art/cover wel in itunes niet op iphone | sizzla | iTunes | 20 | 24-07-13 16:05 |
Windows: iTunes: Album art en orderen vraag | sanders | iTunes | 0 | 23-09-09 22:50 |
Windows: Album Art | hugo3004 | iTunes | 4 | 18-06-08 10:11 |
Album cover op de ipod touch | nhl | Chat en geruchten | 5 | 07-02-08 22:57 |
album art in iTunes (PC) | sjowol | Archief | 13 | 01-01-08 13:43 |
|
|